Komar 2350
|
Autor |
Wiadomość |
czarodziej007
Nowy
Liczba postów: 24
Imię: Bartek
Skąd: Łęczna
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
04-06-2021 16:01:41 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2350
6Obstawiam koniec produkcji 77, 78 rok.
Tabliczek już nie dawali, a numeru 2 cyfr przed vin jeszcze nie bili. Do tego bagaznik bez otworów owalnych na paski, korek baku wciskany, wahacz tyl ostatni wypust jak i pedal hamulca typu łyżwa.
Tak jak pisze Dawid, na kubku licznika znajdziesz rocznik i kwartal roku.
Jak nic nie chcesz robić to umyj wszystko myjką ciśnieniową, zdemontuj duże elememty, np blotniki iwszystko natrzyj olejem.
Przy okazji, juz teraz dokup brakujace detale, w tym i osłonę łańcucha i podnóżki kierowcy bo za kilka lat będą za miliony
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2021 22:14:29 przez joozek.)
|
|
04-06-2021 22:12:41 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2350
Lakierowano natryskowo, lakier tzw. Renolak
Często zamiast podkładu był inny kolor.
Dziś najbliższy oryginałowi będzie lakier akrylowy, ale malowany tradycyjnie, żadne tam baza + klar, czy mokro w mokro.
Przy rej na zabytek proszek też przechodzi
Ten Twój Robak, z tego rocznika miał wszystkie elementy w jednym kolorze, osłony gaźnika też. Osłony szukaj od modelu 2320, 2330, 2350 lub 2351. Tylko starsze wersje 232 miały inne osłony, dotyczy to prawej z otworem pod filtr powietrza gaźnika G12
Osłona łańcucha w ten kolor, oczywiście metalowa od modelu 2350
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
08-06-2021 15:25:38 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|