Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Kierunkowskazy ręczne.
|
Autor |
Wiadomość |
Spaceman164
Jawasaki 223

Liczba postów: 632
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Kierunkowskazy ręczne.
(13-04-2021 19:20:55)Odrestaurator napisał(a): A po cholerę nabijać/podgrzewać/wciskać tą zębatkę wału przy montażu? Wystarczy włożyć ile wejdzie ręką i potem dociągnąć kluczem, ludzie nie kombinujcie niepotrzebnie... To samo z simerami wału. Jeździ, nie kopci? Nie ma potrzeby wymieniać.
Wymiana pierścieni po docieraniu? Bzdury. Po to się dociera, żeby spasować tłok pierścienie i cylinder razem ze sobą...
A mam takie pytanie na temat przerwy na świecy, ma być 0,4 czy 0,5 czy 0,6 bo na każdym forum wszyscy piszą inaczej, dodam, że zamówiłem świece Iskra F80. I jeszcze jedno, zapinke iglicy ustawiłem na drugim rowku od dołu i olej zamierzam lać Stihl czerwony 1:30 bo się dociera, dobrze to ustawiłem? nie będę raczej lał 1:25 bo może świece zalewać skoro zapinka prawie na samym dole.
Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2021 19:42:19 przez Spaceman164.)
|
|
13-04-2021 19:40:01 |
|
|
wazniak96
Smerf Mechanizator

Liczba postów: 661
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Kierunkowskazy ręczne.
|
|
14-04-2021 16:36:26 |
|
|
ananas
Technik

Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
|
RE: Kierunkowskazy ręczne.
Dobra, moje uwagi co do tego tematu:
1)Ze skręcaniem nie widzę problemu, wystawia się rękę przed skrętem, w trakcie skręcania już nie, bo to by było nierozsądne, a nawet niebezpieczne.
2)Jeśli mowa o ogarze 200, to nic nie trzeba rozpoławiać żeby wymienić uszczelnienie, jedyny fabryczny oring znajduje się pod tą blaszką za kopniakiem. Nie zmienia to faktu, że czasem nawet po wymianie lubi ciec. Ja poradziłem sobie wstawiając od wewnątrz simmering podczas remontu silnika, ale warto na początku zająć się tym oringiem, może nawet posprawdzać lekko inne wymiary.
3)Zębatkę z wału ściągamy ściągaczem do łożysk, jak nie chce wyjść, to można próbować podgrzać opalarką podczas ściągania. Przy zakładaniu nic nie trzeba robić, nakrętka odpowiednio dociśnie zębatkę.
4)Nie wyrzucaj Jikova, to dobry gaźnik, z którym od 5 lat regularnej jazdy nie mam żadnych problemów. Wystarczy zadbać o jego dobry stan, wymienić co trzeba i dobrze wyregulować, może pobawić się dyszami.
5)Moja jawa chodzi bardzo dobrze na przerwie na świecy 0,4mm. Ja osobiście nie mam dobrych doświadczeń z Iskrą, u mnie zawsze dobrze sprawdza się NGK.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-04-2021 13:47:30 przez ananas.)
|
|
15-04-2021 13:45:57 |
|
|
Spaceman164
Jawasaki 223

Liczba postów: 632
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Kierunkowskazy ręczne.
(15-04-2021 13:45:57)ananas napisał(a): Dobra, moje uwagi co do tego tematu:
1)Ze skręcaniem nie widzę problemu, wystawia się rękę przed skrętem, w trakcie skręcania już nie, bo to by było nierozsądne, a nawet niebezpieczne.
2)Jeśli mowa o ogarze 200, to nic nie trzeba rozpoławiać żeby wymienić uszczelnienie, jedyny fabryczny oring znajduje się pod tą blaszką za kopniakiem. Nie zmienia to faktu, że czasem nawet po wymianie lubi ciec. Ja poradziłem sobie wstawiając od wewnątrz simmering podczas remontu silnika, ale warto na początku zająć się tym oringiem, może nawet posprawdzać lekko inne wymiary.
3)Zębatkę z wału ściągamy ściągaczem do łożysk, jak nie chce wyjść, to można próbować podgrzać opalarką podczas ściągania. Przy zakładaniu nic nie trzeba robić, nakrętka odpowiednio dociśnie zębatkę.
4)Nie wyrzucaj Jikova, to dobry gaźnik, z którym od 5 lat regularnej jazdy nie mam żadnych problemów. Wystarczy zadbać o jego dobry stan, wymienić co trzeba i dobrze wyregulować, może pobawić się dyszami.
5)Moja jawa chodzi bardzo dobrze na przerwie na świecy 0,4mm. Ja osobiście nie mam dobrych doświadczeń z Iskrą, u mnie zawsze dobrze sprawdza się NGK.
To jest odpowiedź  z przerwą to spróbuje 0,5 albo 0,6 bo mam CDI a jak bedzie słaba iksra to 0,4
Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
|
|
15-04-2021 13:57:04 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|