[K] Kupię linke sprzęgła do Ogara 200
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Praktykant
Liczba postów: 389
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: [K[ Kupię linke sprzęgła do Ogara 200
|
|
14-04-2021 16:19:00 |
|
|
wazniak96
Smerf Mechanizator
Liczba postów: 644
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: [K] Kupię linke sprzęgła do Ogara 200
Problemom nie ma końca.. xD
Przechodząc do tematu.. Zdejmij linkę, wyprostuj i sprawdź czy luźno chodzi w pancerzu, następnie zegnij ją w łuk i to samo. Linka powinna w takiej sytuacji powinna poruszać się bez oporu.
Długość samej linki nie powinna mieć znaczenia jeśli nie masz porobionych jakiś dzikich zgięć. Ważne jest natomiast długość wkładu względem pancerza. Jeśli wkład jest zbyt długi to nie da rady naciągnąć prawidłowo linki i klamka będzie luźna (nie będzie odbijać do samego końca). Jeśli pancerz będzie zbyt długi to analogicznie sprzęgło będzie tak jakby cały czas wciśnięte.
O ile zbyt długi pancerz można skrócić poprzez zsunięcie skuwki i obcięcie nadmiaru muliszlifierką tak zbyt długi wkład to kaplica. Można się ratować poprzez podkładanie czegoś pomiędzy skuwkę, a tulejkę montarzową ale to jest lipa. Można też kombinować z awaryjnymi zakończeniami linki ( https://gmoto.pl/koncowka-awaryjna-linki...13723.html) ale to też jest lipa bo może puścić.
Co do jakości linek z gmoto to akurat tutaj też się naciąłem (ale mam wrażenie, że to generalny problem z tym sklepem - już tam nie kupuję). Linka zmiany biegów miała zbyt długi wkład, wkład linki gazu też mógłby być nieco krótszy (nowa, jeszcze nie wyciągnięta linka, a skraj regulacji...). Linka napędu licznika też nie chciała wskoczyć w ślimak, musiałem tą końcówkę dość mocno obszlifować. Jeśli dobrze pamiętam to ta od hamulca przedniego też miała zbyt długi wkład.
|
|
15-04-2021 00:00:21 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|