Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Metoda, duże slowo
1. Pierwsza czynność to porządne mycie, szczoteczka do rak i pasta bhp z drobinkami sciernymi
2. Mieszanka benzyny i ropy 4 do 1. Najpierw myje tym środek opony, a potem z zewnątrz. Jesli guma sie kruszy odpuszczam i bore się za następną. Po umyciu pozostawiam do wyschniecia na noc.
3. Na drugi dzień sucha szmata i przecieram całość. Jesli sa jeszcze resztki farb i innych niechcianych brudów, zeskrobuje nożem. Jesli trzeba przecieram te miejsca wata stalową.
4. Teraz pora na piankę do opon. Najlepiej taka wolnoschnaca. Pozostawiam do wyschniecia na dzień, dwa.
5. Po zalozeniu na koło, od wewnatrz daje talk do opon i dętki, uzywam silkion w sprayu i przecieram czysta szmatką.
Powodzenia
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
16-08-2020 23:54:34 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
Jorginsson (10-11-2020), maras52 (08-17-2020)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
15-10-2020 10:09:25 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
klodian2002 (10-15-2020), Szatek (10-16-2020)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Tym razem zawieszenie przednie z lagami.
W ofercie firmy KLASYK-MOTO są już niemal wszystkie repliki lag z Rometów. Materiał A2 nierdzewka polerowana.
Mam je też i ja, w tych samych cenach.
OFERTA DOTYCZY.
1. PONY M1, M2 i M3 fi 23 i 25 mm (301 z pełnymi trójkątami w realizacji)
2. KOMAR 3, typ 2351 i 2352 fi 23 mm
4. ROMET 710, 750 PEGAZ, 760 POLO i 780 KADET fi 23 mm
5. OGAR 205, 200 i KADET fi 25 mm, T-1 ostatni model oraz 2375 fi 25 mm.
Oferuję również sprężyny od 19 do 24 cm, pasujące do nich.
Mam też repliki osłon gumowych z RETRO-MOTO są dużo lepsze od innych z allegro, z zachowaniem idealnych wymiarów i kształtów.
Moja oferta wyłącznie w usłudze regeneracji przodu.
Już to wcześniej pisałem, posiadam 1 calową narzynkę do gwintu sztycy główki ramy, do modeli ROMET. Poprawa gwintu w cenie usługi.
ZAPRASZAM
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
28-01-2021 14:10:31 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (01-30-2021)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|