Siema jechalem sb dzisiaj gdzie 60 km/h i zauwazylem ze na 5 biegu na max obrotach cos go hamuje i za chcwile odcielo zapłon i zablokowalo sie tylnie koło! Chcialem go potem odpalic ale nie potrafilem... odpalilem go na pycha i nie mial za bardzo mocy i mial strasznie dziwny dzwiek!!!! Paliwo jest, zadnych wycieków co to moze bycc ???? Prosze was bardzo oo pomoccc!!
Najprawdopodobniej; zblokowało Ci koło, jak mówisz, nie ma mocy i kompresji, paradoksalnie to nie dobrze, że odpalił na pych, bo szczątki mogły powędrować do skrzyni korbowej i na zdjęciu "góry" może się nie skończyć... Oczywiście może to być co innego - dziura w tłoku (jego uszkodzenie) to może rzadkość, ale nie coś niemożliwego... No i tym podobne uszkodzenia.
Ściągniesz cylinder to pochwal się co się tam nawyrabiało
28-09-2020 00:28:20
1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post:1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post. szymon18051974 (09-28-2020)
(28-09-2020 00:28:20)Jorginsson napisał(a): Najprawdopodobniej; zblokowało Ci koło, jak mówisz, nie ma mocy i kompresji, paradoksalnie to nie dobrze, że odpalił na pych, bo szczątki mogły powędrować do skrzyni korbowej i na zdjęciu "góry" może się nie skończyć... Oczywiście może to być co innego - dziura w tłoku (jego uszkodzenie) to może rzadkość, ale nie coś niemożliwego... No i tym podobne uszkodzenia.
Ściągniesz cylinder to pochwal się co się tam nawyrabiało
Hahaha oo kur...
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(28-09-2020 16:07:29)szymon18051974 napisał(a):
(28-09-2020 00:28:20)Jorginsson napisał(a): Najprawdopodobniej; zblokowało Ci koło, jak mówisz, nie ma mocy i kompresji, paradoksalnie to nie dobrze, że odpalił na pych, bo szczątki mogły powędrować do skrzyni korbowej i na zdjęciu "góry" może się nie skończyć... Oczywiście może to być co innego - dziura w tłoku (jego uszkodzenie) to może rzadkość, ale nie coś niemożliwego... No i tym podobne uszkodzenia.
Ściągniesz cylinder to pochwal się co się tam nawyrabiało
Hahaha oo kur...
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Jaki zestaw (tłok, cylinder) polecasz ? Wsensie nie za gruby chajs ale zeby byl dobry ?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 16:08:08 przez szymon18051974.)
Dużo ludzi lata na malinie 90 lub cytrynie 70 zawsze to więcej mocy, z trwałością to nie wiem jak ale 160zł to nawet parę razy w sezonie zmienić nie problem (bo podejrzewam że za trwałe to nie jest no ale za tą cenę komplet części to może i warto) a i wyczyść jak możesz tylko komorę korbowa czy nie ma tam jakiegoś syfu po tej destrukcji.. I przy składaniu obowiązkowo szmatka pod tłok żeby zabezpieczenie tłoka ci tam nie wpadło...
(28-09-2020 16:45:32)Odrestaurator napisał(a): Dużo ludzi lata na malinie 90 lub cytrynie 70 zawsze to więcej mocy, z trwałością to nie wiem jak ale 160zł to nawet parę razy w sezonie zmienić nie problem (bo podejrzewam że za trwałe to nie jest no ale za tą cenę komplet części to może i warto)
Ile wiecej pali?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(28-09-2020 16:46:41)szymon18051974 napisał(a):
(28-09-2020 16:45:32)Odrestaurator napisał(a): Dużo ludzi lata na malinie 90 lub cytrynie 70 zawsze to więcej mocy, z trwałością to nie wiem jak ale 160zł to nawet parę razy w sezonie zmienić nie problem (bo podejrzewam że za trwałe to nie jest no ale za tą cenę komplet części to może i warto)
Ile wiecej pali?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Myślałem nad tym
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 16:47:50 przez szymon18051974.)
Trzeba wszystko przejrzeć i upewnić się, czy nie ma gdzieś jeszcze odłamków...
Ja nic Ci nie polecę do AM6, ale chyba z resztą w Polsce nie ma za dużego wyboru, nie wiem. Niemniej na forum są znawcy. Poszukaj, czy aby nie było już takiego tematu - jak nie to go stwórz i zapytaj.
Powodzenia!
EDIT:
O, spóźniłem się, widzisz - uderz w stół
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 16:51:50 przez Jorginsson.)
28-09-2020 16:50:15
1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post:1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post. szymon18051974 (09-28-2020)
(28-09-2020 18:18:13)Odrestaurator napisał(a): To co wysłałeś to już jakieś lepsiejsze chyba
Ile więcej spali nie wiem, generalnie to w serii już za dużo pije
Stwierdzilem ze najsolidniejszym pomyslem bendzie kupic tłok 1 szlif i do szlifu cyliner i bajaa
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(28-09-2020 18:21:34)szymon18051974 napisał(a):
(28-09-2020 18:18:13)Odrestaurator napisał(a): To co wysłałeś to już jakieś lepsiejsze chyba
Ile więcej spali nie wiem, generalnie to w serii już za dużo pije
Stwierdzilem ze najsolidniejszym pomyslem bendzie kupic tłok 1 szlif i do szlifu cyliner i bajaa
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Dzieki wam bardzo chlopaki za pomoc, " zeby wam sie motorki trzymaly a baby sie za wami ogladały hahah" szerokości
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2020 18:23:07 przez szymon18051974.)
Nie wiem czy to opłacalne to china i tak, a nowy to zawsze nowy. Jeszcze Ci źle spasują tłoka i lipa będzie a potem to zaś docierać, nawet cenowo to samo wyjdzie, ja bym brał nowy zestaw ale zrobisz jak chcesz.
Malina 90 to tylko przyjęta nazwa przez "tjunerów". Prawdziwa pojemność tego cylindra to ok. 74ccm. Osobiście polecam zestaw w JM za ok. 400 zł (tłok barikit bądź asso, dodatkowo porting kanałów przez JM). Aczkolwiek musisz pamiętać że przy takich modyfikacjach, trzeba pomyśleć o większym gaźniku, bądź dyszy w aktualnym, dla wykorzystania 100% mocy, zdałby się lepszy dyfuzor, membrana itp...
Na twoim miejscu nie mając dużego zaplecza finansowego szlif, odpowiedni tłok i latać dalej
28-09-2020 19:45:02
1 osoba postawiła piwo MMCustom za ten post:1 osoba postawiła piwo MMCustom za ten post. szymon18051974 (09-28-2020)
(28-09-2020 19:45:02)MMCustom napisał(a): Malina 90 to tylko przyjęta nazwa przez "tjunerów". Prawdziwa pojemność tego cylindra to ok. 74ccm. Osobiście polecam zestaw w JM za ok. 400 zł (tłok barikit bądź asso, dodatkowo porting kanałów przez JM). Aczkolwiek musisz pamiętać że przy takich modyfikacjach, trzeba pomyśleć o większym gaźniku, bądź dyszy w aktualnym, dla wykorzystania 100% mocy, zdałby się lepszy dyfuzor, membrana itp...
Na twoim miejscu nie mając dużego zaplecza finansowego szlif, odpowiedni tłok i latać dalej
Dzieki tak zrobie i to bedzie dobry pomysl bo cylinder orginalny wiec bedzie latane dlugoooooo
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.