Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
duży opór na wale... pomocy?
|
Autor |
Wiadomość |
lordluca
Nowy
Liczba postów: 99
Imię: łukasz
Skąd: wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
duży opór na wale... pomocy?
zgadza się. iglica krzywa, nie wlazła w otwór
to teraz muszę poczekać na nową uszczelkę.
jeszcze jedno pytanie bo założyłem znowu k30b i chyba w końcu go ogarnąłem.
pierwsza śrubka jest od obrotów, natomiast druga od mieszanki - tylko że niezależnie od położenia drugiej śrubki gaz i tak błyskawicznie reaguje a chyba powinienem nią regulować właśnie czułość, prawda?
i ostatnie pytanie - ssanie jest jak zapadka na dole, zgadza się?
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
|
|
15-09-2020 14:04:58 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,794
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: duży opór na wale... pomocy?
Z tym gaźnikiem chińskim k60b to właśnie się dzieją takie rzeczy.
Zdejmij ten filtr powietrza i zobacz w jakiej pozycji jest przepustnica, jak wszystko skręcisz. Ma być na samym dole. Ta wyżej śrubka, to po prostu podnosi przepustnicę i regulujesz tym wolne obroty. Ta niżej śruba, to niby do mieszanki, ale nic nie daje - odkręć 2,5 obrotu i zostaw.
Możesz spróbować zmienić dyszę na np. z Simsona lub inną 5mm gwintem 60 szeroką. Jak nadal tak będzie po zmianie dyszy zle się zachowywał, to już raczej nic nie wskórasz, bo tak to wygląda chiński wynalazek. Możesz sobie poczytać na forum lub na google
jak dobrze pamiętam, to z iskrownika idą dwa przewody: Czerwony i niebieski. Czerwony, to jest 6v, a niebieski gaszenie. Jak przyłożysz do silnika ten niebieski przewód z iskrownika, to ma silnik gasnąć - jak nie, to coś nie tak z przewodem tzw. tuż zaraz z iskrownika problem
|
|
15-09-2020 20:23:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|