Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
duży opór na wale... pomocy?
|
Autor |
Wiadomość |
lordluca
Nowy
Liczba postów: 99
Imię: łukasz
Skąd: wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
duży opór na wale... pomocy?
hej.
złożyłem w końcu wczoraj w nocy silnik do kupy po remoncie (wymiana łożysk, wału, tłoka i cylindra, iskrownika) wsadziłem w ramę i zonk...
magneto ma bardzo duży opór, żeby je obrócić muszę użyć dwóch rąk, a co obrót słychać metaliczne puknięcie i ewidentny opór, który żeby przeskoczyć trzeba użyć jeszcze więcej siły,
przy kopnięciu wogóle się nie kręci...
czy możecie mnie nakierować na możliwą przyczynę, żebym nie musiał do zera znowu dziada rozkręcać?
chciałem dzisiaj pośmigać a tu smutek....
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
mam wrażenie, że kopka się 'ślizga' czyli przy kopnięciu coś tam załapie, potem wał przestaje się kręcić i się ślizg, potem znowu zaczyna się normalnie kręcić i potem znowu ślizg...
nie lałem do niego jeszcze paliwa i nie odpalałem go, czy to może normalne przed pierwszym odpaleniem, że niedotarte czy coś?
czy gdzieś w mechanice coś nie gra, a jeśli tak, to gdzie mam szukać?
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2020 12:30:14 przez lordluca.)
|
|
12-09-2020 11:56:08 |
|
|
lordluca
Nowy
Liczba postów: 99
Imię: łukasz
Skąd: wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
duży opór na wale... pomocy?
wygląda to tak jak na filmiku:
https://youtu.be/bgmFNaU-XGc
dodam że przy założonym magneto żeby obrócić wał muszę użyć obu rąk i dużej siły...
Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka
|
|
12-09-2020 16:24:25 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|