Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[50-T-1] Problem z identyfikacją gaźnika
Autor Wiadomość
Devolt303 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Michał
Skąd: Gogolin
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Problem z identyfikacją gaźnika
Jakiś miesiąc temu postanowiłem gruntownie odrestaurować swojego rumaka.

Oczywiście przyszedł też czas na silnik (dezamet 019) oraz gaźnik (GM13F teoretycznie). No i tu dostałem zagwozdkę.

W oficjalnej instrukcji napraw Rometów i danych technicznych, do 019stek przychodził wyżej wymieniony gaźnik.

Były już osoby co pakowały GM12F1 do trzybiegów i jechać jechał, tyle że między nimi jest duża różnica. Konkretnie:

GM12F1 - przepływ głównej duszy paliwowej 37 cm^3/min
GM13F - 55 cm^3/min

Coś to chyba musi znaczyć, a ja nie lubię kompromisów i dlatego postanowiłem pooglądać sobie mój gaźnik. Tu właśnie nasuwa się moje pytanie. Czy ktoś jest w stanie zidentyfikować to cudo pisma w metalu drukowanego (patrz zdjęcie)
   
Zamiast numerku mam X, a co troszkę mnie martwi, to te F12 za filtrem powietrza (zdjęcie 2).
   
Tak więc jako moja wiedza jest dość ograniczona, zdaje się na waszą pomoc:

Co to za gaźnik?
Jaki może mieć przepływ?
Czy da się wymienić dyszę by uzyskać te 55cm^3/min?
Gdzie znajdę zestawy do odnawiania do niego, lub jaki byłby dobry zamiennik.
Jakieś linki do stron z których ogólnie Romeciarze biorą części też by się przydały
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2020 23:09:05 przez Devolt303.)
31-05-2020 23:07:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Lubiestaremoto
Dzisiaj 18:17:42
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 179
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
Dzisiaj 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 95
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 3889
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
Wczoraj 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 75
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 280
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: zaz
Wczoraj 05:15:05
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 368
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 81
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
15-10-2025 17:42:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 3198
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
13-10-2025 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 163
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
13-10-2025 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 363
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
13-10-2025 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 222
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: Piotrekdriver1
13-10-2025 07:47:59
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 47742
Ogar 205 - 023. Identyfik...
Ostatni post: romek
12-10-2025 17:39:07
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 236
Dezamet 019 - ciężko prac...
Ostatni post: romek
11-10-2025 22:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 229
Wigry 2 1975
Ostatni post: wigryman
10-10-2025 22:04:48
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 414

Reklama