Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
poważny problem 4t
|
Autor |
Wiadomość |
arturwietnamczyk
Rometo-maniak
Liczba postów: 414
Imię: Artur
Skąd: biała prudnicka
Pojazd: Romet Pony
|
RE: poważny problem 4t
Odepnij wężyk od paliwa i od podciśnienia kranika, paliwowy włóż do jakiegoś pojemnika/słoika/butelki, w drugim wężyku robisz małe podciśnienie, jeśli paliwo popłynie z pierwszego wężyka to tu nie leży problem. Dalej możesz sprawdzić membranę, odkręcasz dwie śrubki dekielka gaźnika, wyjmujesz membranę i pod światło sprawdzasz czy niema dziur, jeśli jest ok to demontujesz cały gaźnik, ja zawsze wyjmuje go z krućcem, oddzielasz krucieć od gaźnika, patrzysz do środka czy niema pęknięć, szczególnie przy miejscach na szpilki, sprawdź też podkładkę ebonitową, powinna też mieć oring. Teraz bierzesz gaźnik w dłoń, zdejmujesz pokrywę pływaka, wyjmujesz pływak, odkręcasz dyszę, wszystko dmuchasz sprężonym powietrzem. Teraz składasz wszystko do kupy, podłączasz linkę, kabel, wężyk paliwa, w wężyku podciśnienia tworzysz podciśnienie i trzymasz tak że 30 sekund aby napełnić gaźnik paliwem. Próbujesz odpalić, nie zapomnij pod pompować paliwa manetką, jeśli nie pali, trzeba by zegarem sprawdzić kompresję,
~~~~~~~~~~~~~~
Komar 2352W- niedzielne wozidło. , Romet ATV 250
Simson sr50
Simson s50B w częściach na razie,
Romet pony 301
Romet kadet 780
Romet ogar 205
Romet 50t1
Tyler uni-sport (Romet lider)
|
|
23-04-2020 20:53:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|