Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 2351 obroty silnika
Autor Wiadomość
_Duduś_ Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Komar 2351 obroty silnika
Witam Proszę o pomoc

Problem jest taki że gdy Komarek jest bez tej gumy na gaźniku to na luzie na maksyalne obroty wchodzi pięknie a gdy jestem na 1 czy na 2 dosyć wolno się wkreca na obroty a gdy mam manetkę prawie do końca (na 1 czy na 2) to sie jakby dusi i robi bu...

Gdy Komarek jest z tą gumą na gaźniku to nie da sie dać go na maksymalne obroty (trzymam gaz na maksa i tak dziwnie pierdzi) w tym czasie gdy trzymam manetke do końca próbuje regulować gaźnik tą poziomą śrubą i cały czas jest tak samo czyli poerdzi i gdy jade na nim też cały czas pierdzi i nie ma mocy (gdy wyjeżdżam z garażu to mam taki podjazd i z tą gumą nie ma siły)

Wymieniony: gaźnik, linka gazu, świeca, manetka gazu, korpus manetki gazu

POMOCY!

Notatka od Dawdzio, 18-04-2020 10:52:41

Przeniosłem. Dział Romet Motors dotyczy nowych sprzętów Wink

17-04-2020 17:02:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,792
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 2351 obroty silnika
wywal CAŁKOWICIE tą gumę/puszkę szmerów z tego gaźnika i dopiero reguluj oraz sprawdź
17-04-2020 17:43:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
_Duduś_ Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #3
RE: Komar 2351 obroty silnika
(17-04-2020 17:43:47)Norweski Zomowiec napisał(a):  wywal CAŁKOWICIE tą gumę/puszkę szmerów z tego gaźnika i dopiero reguluj oraz sprawdź

Tylko jest problem z tym że na luzie na obroty wchodzi dobrze a gdy jade to rozpędza sie dosyć wolno i gdy manetkę dam prawie do końca to sie dusi i robi takie buu...
17-04-2020 18:24:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,792
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Komar 2351 obroty silnika
-Kranik lub przewód paliwa zanieczyszczony
-dysza gaźnika zanieczyszczona/uszkodzona
-niewłaściwa regulacja gaźnika
-zatkany odpowietrznik korka paliwa
-nieodpowiednie ustawienie zapłonu (za wczesny lub za późny, przy czym - większy wpływ ma za późny zapłon)
-filtr powietrza zanieczyszczony albo zatkany
-układ wydechowy zanieczyszczony



To problem raczej z tej puli. Stawiam na zły/złe ustawiony gaźnik lub ustawienie zapłonu. Co i jak zrobić obrazowo masz na Youtube
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 20:10:45 przez Norweski Zomowiec.)
17-04-2020 20:05:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
_Duduś_ Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Komar 2351 obroty silnika
(17-04-2020 20:05:52)Norweski Zomowiec napisał(a):  -Kranik lub przewód paliwa zanieczyszczony
-dysza gaźnika zanieczyszczona/uszkodzona
-niewłaściwa regulacja gaźnika
-zatkany odpowietrznik korka paliwa
-nieodpowiednie ustawienie zapłonu (za wczesny lub za późny, przy czym - większy wpływ ma za późny zapłon)
-filtr powietrza zanieczyszczany albo zatkany
-układ wydechowy zanieczyszczony



To problem raczej z tej puli. Stawiam na zły/złe ustawiony gaźnik lub ustawienie zapłonu. Co i jak zrobić obrazowo masz na Youtube

-Kranik dzisiaj czyszczony był
-Przewód paliwa nowy zakładany był w zeszłym tygodniu
-Gaźnik nowy był zakładany
-Układ wydechowy był czyszczony
-nie mam filtru paliwa
-dysza gaźnika nie może być uszkodzona ponieważ gdy próbowałem regulować gaźnik to gasł mi Komar
Mam pytania do Pana:
-gaźnik mam tylko wyregulować tą poziomą dyszą tak?
-nie mam filtru paliwa
-mógł by Pan napisać jak wszystko ustawia się w tym zapłonie
-zatkany odpowietrznik korka paliwa gdzie to jest ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 20:18:06 przez _Duduś_.)
17-04-2020 20:15:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,792
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Komar 2351 obroty silnika
Co to znaczy "Gaźnik nowy"? z allegro kupiłeś współczesny?



Teraz na twoim miejscu:
1. dał iglice w gaźniku na samą górę
2. wkręcił do końca tę śruby

3. Uruchomił silnik - będzie wył, ale tak ma być
4. Następnie wykręcać powoli tą śrubę przepustnicy, az do chwili, gdzie wystąpią zakłócenia pracy silnika (będzie się dławił itp.)

5.Jak pojawią się te zakłócenia, należy wtedy wykręcać powoli tą śrubę, aż do wyregulowania pracy silnika

6. Jeżeli nadal będą wysokie obroty, to trza nadal powtórzyć ten "zabieg" - czyli okręcasz jedną powoli i potem drugą śrubę , aż do uzyskania wolnych obrotów


Jak ustawisz gaźnik i NADAL robi Buuu, to znaczy, że to nie wina gaźnika -a czegoś innego
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 20:33:53 przez Norweski Zomowiec.)
17-04-2020 20:32:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
_Duduś_ Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #7
RE: Komar 2351 obroty silnika
(17-04-2020 20:32:22)Norweski Zomowiec napisał(a):  Co to znaczy "Gaźnik nowy"? z allegro kupiłeś współczesny?



Teraz na twoim miejscu:
1. dał iglice w gaźniku na samą górę
2. wkręcił do końca tę śruby

3. Uruchomił silnik - będzie wył, ale tak ma być
4. Następnie wykręcać powoli tą śrubę przepustnicy, az do chwili, gdzie wystąpią zakłócenia pracy silnika (będzie się dławił itp.)

5.Jak pojawią się te zakłócenia, należy wtedy wykręcać powoli tą śrubę, aż do wyregulowania pracy silnika

6. Jeżeli nadal będą wysokie obroty, to trza nadal powtórzyć ten "zabieg" - czyli okręcasz jedną powoli i potem drugą śrubę , aż do uzyskania wolnych obrotów


Jak ustawisz gaźnik i NADAL robi Buuu, to znaczy, że to nie wina gaźnika -a czegoś innego

Gaźnik kupiłem z Gmoto
Mam jeszcze oryginalny ale niewiem czy jest dobry wyczyszczę go przedmucham i założę ale najpierw zrobię wszystko co Pan napisał na tym współczesnym
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 20:49:40 przez _Duduś_.)
17-04-2020 20:48:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wodnik Offline
El Dezametto Mecánico
*


Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
Post: #8
RE: Komar 2351 obroty silnika
Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.

Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.

Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy.

Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.

Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj.

https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2

Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 22:59:22 przez Wodnik.)
17-04-2020 22:41:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
_Duduś_ Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #9
RE: Komar 2351 obroty silnika
(17-04-2020 22:41:00)Wodnik napisał(a):  Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.

Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.

Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy.

Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.

Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj.

https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2

Zobaczyłem ten temat i przeczytałem to co ja mam zrobić
17-04-2020 23:30:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wodnik Offline
El Dezametto Mecánico
*


Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
Post: #10
RE: Komar 2351 obroty silnika
Wyreguluj gaźnik.

Podnieś przepustnice ta pionowa skośna śrubką następnie dokręć do oporu ta pozioma.
Uruchom silnik i wykrecaj tą pozioma srubke stopniowo o 1/4 po każdym odkreceniu opuść przepustnice ta pionowa skośna. Tak żeby były wolne obroty. Po każdym wykreceniu sprawdź jak silnik reaguje na otwarcie przepustnicy. Jak gwałtownie dodajesz gazu to nie może być tego chwilowego Buuu.

Zrób tak na każdym rowku iglicy zaczynając od najniższego położenia.

Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 23:58:02 przez Wodnik.)
17-04-2020 23:54:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
_Duduś_ Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
Post: #11
RE: Komar 2351 obroty silnika
(17-04-2020 23:54:48)Wodnik napisał(a):  Wyreguluj gaźnik.

Podnieś przepustnice ta pionowa skośna śrubką następnie dokręć do oporu ta pozioma.
Uruchom silnik i wykrecaj tą pozioma srubke stopniowo o 1/4 po każdym odkreceniu opuść przepustnice ta pionowa skośna. Tak żeby były wolne obroty. Po każdym wykreceniu sprawdź jak silnik reaguje na otwarcie przepustnicy. Jak gwałtownie dodajesz gazu to nie może być tego chwilowego Buuu.

Zrób tak na każdym rowku iglicy zaczynając od najniższego położenia.

Jutro z rana będę w garażu to odpiszę tutaj i na Pana PW
Jeśli będzie coś nie tak to postaram nagrać filmik
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-04-2020 00:11:32 przez _Duduś_.)
18-04-2020 00:10:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 205 dziwny dźwięk z ...
Ostatni post: xenox
Dzisiaj 16:46:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 17
problem z rocznikiem Wigr...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 00:15:11
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 235
Delta RMR 24 - szarpiący ...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 18:17:45
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 440
Romet sygnał
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 09:35:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 368
Lub [Z] ramę goła do kom...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:08:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 84
Witam Panów mam na imię N...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:52:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 339
Jak zamowcować podnózki d...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:46:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 487
Przywitanie
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 05:32:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 65
Kolor Komara.
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 01:37:56
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 19213
Identyfikacja modelu w ce...
Ostatni post: Korczas
19-11-2024 15:02:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 87
zawory w ogar 202 fl
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 02:19:22
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 239
202 Fi - wymiana oleju sk...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:56:36
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 822
Ogar 202 na silniku 139fm...
Ostatni post: Milczak64
19-11-2024 01:41:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 77
Wigry1 problem z rocznik...
Ostatni post: zaz
19-11-2024 00:23:17
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 152
Kupno zabytkowego motoru ...
Ostatni post: wojakrob
18-11-2024 10:10:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 249

Reklama