Sama rama bez dynama czli T-1 by Bkrukl
|
Autor |
Wiadomość |
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Sama rama bez dynama czli T-1 by Bkrukl
Co do dyszy głównej, do możesz zakupić taką o przepustowości 55 do gaźnika Dellorto, tylko że dobrze byłoby ztoczyć jej łeb na 4 mm - jak oryginalna. Problemem też jest skok gwintu w tych dyszach, bo jest inny. Musiałbyś ją wkręcić "na chama" i poświęcić rozpylacz, albo przegwintować w nim gwint na ten z dyszy. Powstaną wtedy dwa gwinty, ale wkręcisz ją łatwiej.
Co do dyszy wolnych obrotów, to także możesz zastować w.w. dysze i zrobić podobnie z gaźnikiem. Ale chyba jednak produkują dysze 25 do gaźników Rometów, ale tylko w kompletach z tą główną 40. Nie jestem pewny, bo nie ma na nich oznaczeń, ale obie wyraźnie się od siebie różnią.
Co do tłoka, to jest taki sam jak we wszystkich innych "kwadratowych" silnikach, czyli o wysokości całkowitej 56 mm. Ktoś mi kiedyś sprawdzał nowy i oryginalny tłok do 019 z metką, z właśnie początkowym numerem części "019.". W silnikach Komara tłoki miały 58/60 mm wysokości, a w Charcie 54 mm.
Co do mapy cylindra 019, to była inna. Kiedyś ktoś na innym forum to sprawdził i przedstawił te wymiary w formie graficznej.
|
|
02-02-2020 17:16:14 |
|
1 osoba postawiła piwo Szatek za ten post:1 osoba postawiła piwo Szatek za ten post.
Jorginsson (03-15-2020)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|