Mała Włoszka
|
Autor |
Wiadomość |
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
|
08-11-2018 00:55:06 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Mała Włoszka
Siemano wszystkim, czas odgrzać kotleta Cagiva ma się dobrze, przez zimę wypolerowałem przednie koło , zaś tylne zaplotłem od nowa. Jak się okazuje tylna piasta jest rodem z Jawy 250 353 , natomiast szprychy to już kombinacja alpejska o której najstarsi górale nie słyszeli. Generalnie ciekawe moto, po pół roku grzebania i kilku wycieczkach cały czas wychodzą różne "kwiatki", ale generalnie pozytywnie. W planach dyfuzor, obicie siedzenia na brąz, tylne amorki gazowe no i może coś z hamulcami pomyślę. To plany dalekosiężne, nie wiadomo czy wypalą i kiedy. Wrzucam parę fotek ze zlotów i wycieczek:
Piszcie co myślicie, co byście zmienili, zostawili, wszelkie pytania również mile widziane
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
11-04-2019 23:05:19 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
|
23-04-2019 00:28:37 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Mała Włoszka
O kurczę, ale mnie tu nie było długo. Nawet joozek skomentował, robiłem mu cylindry to nie miałem czasu zajrzeć Cagiva pali poniżej 5 litrów aktualnie. Wydech niby nie pasuje, ale jest starszy niż te moto Wydech jest od Frecci, którą produkowano wcześniej. Jeśli chodzi o jazdę to zależy, czego się oczekuje. Teraz to redukcja o 2 biegi i ogień, wczesńeij było barddziej elastycznie. Kupiłem cylinder LC Polini 160, może będę dłubał i robił konwersję na LC, ale to czas pokaże. Wstawię niedługo fotki, aby nie być gołosłownym
damian94, kto to się odezwał Chyba to będzie grzech, jak zapytam: jak tam Chart?
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-07-2019 00:12:35 przez Lagoon.)
|
|
30-07-2019 00:03:01 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Mała Włoszka
Cześć wszystkim. Sezon się prawie skończył, więc czas na małe podsumowanko. Od zakupu (7 października 2018) zrobiłem nią 6 tys. km. Bezawaryjnie, ewentualnie jakieś bieżące naprawy. Zakończenie sezonu w Płocku zaliczone.
Tak jak wspominałem kupiłem cylinder Polini 160. Cylinder ten pochodzi od starszej generacji silników Cagivy chłodzonych cieczą, czyli bez CTS(CPC)-zaworu wydechowego. Elefant/Aletta Rosa znaczy się. Średnica tłoka 64 mm (56 mm w serii). Do tego będę miał zawór tuningowy Adige (jak ktoś śledzi mój fp na fejsie to będzie wiedział o co kaman) i wydech, który jest aktualnie zamontowany czyli Arrow Strada z końcówką Leo Vince. Cylinder jest już po lekkim porcie, producent wspomina o 25 KM, u mnie może być nieco więcej, ale 30 pewnie nie przekroczy.
Aktualnie jestem na etapie kompletowania części. Mam już:
-cylinder kpl,
-pompę wody(zamontowana),
-termostat,
-zbiorniczek wyrównawczy płynu,
Czyli wychodzi na to, że brakuje chłodnicy i pierdołek typu opaski, węże.
Niedawno montowałem właśnie pompę wody, fajnie że producent przewidział wszystkie gniazda na łożyska takie jak w Mito, więc robota sprowadziła się do zakupu pompy wody i łożysk z uszczelniaczem i poskładaniu tego. Przy okazji wyszła na wierzch fajna sprawa-ktoś się postarał i zamontował tuningowe tarcze sprzęgłowe Adige. Dobrze, bo przy tej pojemności i zwiększonym momencie mogłoby ślizgać na serii.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
20-09-2019 10:29:45 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|