Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
|
Autor |
Wiadomość |
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
No nic, uszy do góry i zaczynamy od zera.
Zamówiłem ceownik 100x60x3 jako bazę - dół ramy, do tego rurę podsiodłową 33,7x3,6, trochę płaskowników, rurę 45x4, 48,3x3,6 - główka ramy. Jeszcze nie wiem, jaką rurę zastosuję na mocowanie wahacza (gniazdo łożysk 3201), ale też na dniach wpadnie. Całość będzie spawana MAG-iem.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
|
|
01-07-2019 00:10:24 |
|
|
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
Dorzuciłem akumulator żelowy 1,2 Ah do schowka, garść nowych śrub, mocniejsze diody w tylnej lampie, postojówkę zwykłą zamiast LED, gaźnik CVK 19 mm i żarówkę 35/35 zamiast 55/60. Waham się jeszcze nad kranikiem podciśnieniowym, ale to raczej bez sensu, bo sięgnięcie do kranika zajmuje kilka sekund, a mam już wyrobiony nawyk zamykania kranika. W najbliższym czasie założę głowicę z większymi zaworami, wałek z40 i gaźnik CVK 25 mm, zdam relację z osiągów. Na razie przełożenia 16/25, objeżdża bez problemu Yamahę Virago 125 na przyspieszenie, Vmax 90-95. Chwilowo jest przyblokowany db-killerem, bez niego czuć wyraźny wzrost mocy i vmax rośnie do około 105 km/h, ale jest za to tak głośny, że nie da się normalnie jechać. Ciągle walczę z cieknącym zbiornikiem, muszę się dobrać w końcu do tego i zalutować lub zaspawać pęknięte mocowanie przednie.
Aha, wahacz jest już na łożyskach igiełkowych - 16x22x22 - dość szerokie + sworzeń 16/12 mm + oś 12 mm.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-07-2019 00:27:52 przez seler1500.)
|
|
17-07-2019 00:26:29 |
|
1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post:1 osoba postawiła piwo seler1500 za ten post.
remix301 (07-17-2019)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości
|
|