dane techniczne kwalifikacja zuzycia czesci
|
Autor |
Wiadomość |
artur.konkol
Nowy
Liczba postów: 5
Imię: artur
Skąd: trabki wielkie
Pojazd: Romet Komar
|
dane techniczne kwalifikacja zuzycia czesci
Udało mi się zakupić Komara 2330 z 70r., nieodpalany przynajmniej 20 lat. Zacząłem od weryfikacji stanu silnika i mam kilka pytań technicznych, a nie mogę znaleźć konkretnych danych - chodzi o silnik s38(4b). Dodam, że komarek wygląda na 100% oryginał i w trakcie napraw chceę zostawić możliwie jak najwięcej ori częsci.
1) Jaka jest minimalna wartość kompresji (w kg/cm2) która kwalifikuje silnik do remontu? (u mnie ok. 4)
2) Jaka powinna być szczelina na pierścieniu po włożeniu do cylindra dla nowych ori części (u mnie 0.65 mm)
3) Co oznacza litera "B" lub liczba "8" na środku tłoka "poniżej" strzałki kierunku montażu?
4) Czy ze względu na wyższą liczbę oktanową dzisiejszego paliwa jest zalecane inne ustawienie zapłonu?
5) Komarek po sprawdzeniu zapłonu, wyczyszczeniu gaźnika zapala tylko wtedy, gdy wleję mieszankę bezpośrednio do cylindra (przez otwór na świecę) - popracuje kilka sekund i gaśnie. Czy ktoś miał podobną sytuację? (kranik otwarty, zbiornik wyczyszczony, dysze w gaźniku nie są zapchane)
6) Jaki jest moment dokręcania głowicy, czy ewentualnie na czuja?
Z góry dziękuję za odp.
Notatka od seler1500, 13-04-2019 17:48:06
Błędy ort., int., diakr. + 3pkt (poprawiłem)
|
|
|
13-04-2019 00:32:30 |
|
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
13-04-2019 21:12:35 |
|
1 osoba postawiła piwo Tomasso94 za ten post:1 osoba postawiła piwo Tomasso94 za ten post.
stqc (04-14-2019)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|