Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
OGAR 200 silnik po remoncie!
|
Autor |
Wiadomość |
Mariusz1993
Nowy

Liczba postów: 9
Imię: mariusz
Skąd: Dobra
Pojazd: Romet Ogar 200
|
OGAR 200 silnik po remoncie!
WITAM, posiadam ogara 200 silnik po remoncie wymiana tłoka sprzęgła pierścieni itp itd bez szlifa, nie ja to robiłem gdyż jestem laikiem, chodzi o to że motor jest słaby, po wrzuceniu jedynki trzeba mu pomóc aby ruszył jak już ruszy to idzie, po wrzuceniu dwójki jedzie ale po wrzuceniu trójki idzie o ile jest z górki, po prostym słabnie Aż do momentu w którym trzeba zredukować bo go zmuli, nie wiem na którym zabku ma być iglica ustawiona , może dostaje za mało bądź za dużo paliwa? Troszke slabo i wolno się wkreca na obroty, proszę o pomoc i z góry dziękuję!!!
Notatka od seler1500, 31-03-2019 16:44:34
Nowy rekord długości zdania 
Znaki interpunkcyjne i przestankowe nie gryzą, staraj się ich używać 
|
|
|
31-03-2019 16:38:19 |
|
|
klodian2002
Majster

Liczba postów: 376
Imię: Klaudiusz
Skąd: Wielki Wełcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: OGAR 200 silnik po remoncie!
Nie podoba mi się ten remont.. Kto ci go zrobił? Nawet jeżeli jest na dotarciu to i tak powinien mieć siłę normalnie jeździć, a przynajmniej mają Romeciki po moim remoncie  Jeżeli nie daje rady jeździć na prostej to już wiadomo że jest coś nie tak. Iglice im dasz niżej, to dostaje mniej paliwa, więc im niżej tym słabszy, jak wyżej to dostaje więcej paliwa, więcej pali ale jest mocniejszy, ale jak jest za wysoko to może go zalewać i też będzie źle. Nie powiem ci jak ma być, bo każdy silnik ma własne wymagania, musisz popróbować  Sprawdź też zapłon. I pytanie, jeżeli był robiony remont generalny, to czemu nie pokusiłeś się o szlif cylindra?
Moje sprzęciki 
Ogar 200 87r
Kadet 110 Automatic 90r|Peugeot 205 1.0B 91r.
Kadet M780 86r
Komar 2350 75r |Karpaty 50
50-T1 79r.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2019 22:48:26 przez klodian2002.)
|
|
31-03-2019 22:47:31 |
|
|
rafi555
Zawodowiec

Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
RE: OGAR 200 silnik po remoncie!
Napisałeś dobrze, ale mocy nie masz dużo jak jest iglica najwyżej czyli dużo paliwa bo jak pisałeś zalewa. Moc zależy od poprawnego ustawienia gaźnika i wielu innych czynników. To jest indywidualna sprawa w każdym silniku, jeden ma podniesioną, jeden opuszczona a trzeci na środku.
Z iglicą jest tak: wysoko zawleczka iglica jest opuszczona mniej paliwa, nisko zawleczka iglica jest podniesiona paliwa jest więcej.
No a jak ją poprawnie ustawiać to chyba tłumaczyć nie muszę  .
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2019 23:27:19 przez rafi555.)
|
|
31-03-2019 23:26:47 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|