| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 21-03-2019 23:05:36 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
				A w życiu fabryczną, to będzie tragicznie wyglądać z tym zawieszeniem   
Lampa z Zetki / WS50. 
Ewentualnie, jak nie będzie pasowała do tego to z "Łosia" cała w chromie.
 
 
A dzisiaj trochę podocierałem, już niedługo koniec dotarcia, ostatni raz zdejmę pokrywę sprzęgła i mam nadzieję przez następne kilka-kilkanaście tysięcy km niczego nie ruszać. Ale chyba załaduję ciut większy gaźnik (PZ26), PWK 24 znowu jest przydrogi trochu. Aha, i wracając do domu zgubiłem śrubę króćca gaźnika, więc musiałem jechać na dwójce dociskając ręką króciec   
No i oczywiście odcinka dołożona, działa jak powinna i nie wyłączam jej w ogóle, bo jest dość wysoko. Mam w planach kupić czarną folię i okleić schowek, nie będzie widać rys i połysk będzie, a błotnik nowy bo są tanie.
			  
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2019 21:28:04 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 22-03-2019 10:23:31 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		seler1500 
 
 
		
			Kątówka robi bzzz 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,968 
Imię: seler 
Skąd: PL 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia 
			 
			
				Super kurna, chciałem sobie pojeździć. 
Zmieliło wielowypust na koszu sprzęgłowym. 
Zakładam od razu zakute sprzęgło od 125 (3-tarczowe), bo obecne potrafiło się ślizgać na 4 biegu.
 
 
Dziwna sprawa, o połowę mocniejsza MRF 120 ma ten sam kosz i nie ma problemów z nim   
			 
			
			
 
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2019 21:03:28 przez seler1500.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-03-2019 20:49:24 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |