Wykonam remonty silników do motorowerów/motocyklu z czasów PRL (Jawa, Ogar, Komar, WSK itp.) oraz wszelkiego rodzaju "chińskich" silników typu Loncin, Diabolini, MRF.
Po rozebraniu silnika i stwierdzenia zużytych części, wszystko jest konsultowane z klientem na bieżąco.
Możliwość przysłania i wysłania silnika (+ 40 zł w obydwie strony z ubezpiczeniem).
Lokalizacja: Podkarpacie, Mielec
Q&A:
P: Czy zajmujesz się szlifem cylindrów?
O: Osobiście nie, ale jestem w kontakcie z zakładem zajmującym się owymi czynnościami związanymi z cylindrem.
P: Czy zajmujesz się regeneracją uszkodzonych gniazd łożysk?
O: Nie, również odsyłam do odpowiedniego, zaprzyjaźnionego zakładu.
P: Czy zajmujesz się regeneracją wałów korbowych?
O: Nie, również tak jak w poprzednich czynnościach, odsyłam do odpowiedniego zakładu.
W celu uzyskania więcej informacji napisz w prywatnej wiadomości lub pod tematem.
Pozdrawiam.
P.S. W prywatnej wiadomości mogę podać numer telefonu w celu kontaktu telefonicznego.
RE: Wykonam remonty silników z czasów PRL/Loncin itp.
Cześć!
Jaką metodą składasz silniki? Zimno ciepło, prasy? Czy młotek
Podjąłbyś się remontu dezamet 019 wraz z odpowiednią regulacją skrzynki biegów (trzeba to zrobić przy rozpołowionym silniku, na tym w zasadzie najbardziej mi zależy)?
Wysyłka, a raczej jej koszt to 40zł w obie strony czy za stronę? Może glupie pytanie ale wolę doprecyzować.
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!
RE: Wykonam remonty silników z czasów PRL/Loncin itp.
(26-02-2019 00:20:20)Jorginsson napisał(a): Cześć!
Jaką metodą składasz silniki? Zimno ciepło, prasy? Czy młotek
Podjąłbyś się remontu dezamet 019 wraz z odpowiednią regulacją skrzynki biegów (trzeba to zrobić przy rozpołowionym silniku, na tym w zasadzie najbardziej mi zależy)?
Wysyłka, a raczej jej koszt to 40zł w obie strony czy za stronę? Może glupie pytanie ale wolę doprecyzować.
Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!
Zazwyczaj na ciepło, aczkolwiek jeśli życzysz sobie prasą lub na zimno, to również nie ma problemu.
Co do silnika 019, oczywiście, byłem w posiadaniu kilku takich silników, więc nie jest mi obce.
Co do wysyłki... Tak, koszt wynosi 40 zł w obie strony.
RE: Wykonam remonty silników z czasów PRL/Loncin itp.
Życzę sobie tak, aby było dobrze, a kwestie tego jak, to już pozostawiam mechanikowi, pytałem z ciekawości
Cieszę sie, że masz z tym doświadczenie (z 019), w takim razie będę się do Ciebie odzywał już poprzez pw, ale to pewnie za jakiś czas.
A, jeszcze jedno pytanie - czy ewentualnie masz możliwość oddania karterów do szkiełkowania (w osłonie wodnej)?
RE: Wykonam remonty silników z czasów PRL/Loncin itp.
(26-02-2019 21:58:56)Jorginsson napisał(a): Życzę sobie tak, aby było dobrze, a kwestie tego jak, to już pozostawiam mechanikowi, pytałem z ciekawości
Cieszę sie, że masz z tym doświadczenie (z 019), w takim razie będę się do Ciebie odzywał już poprzez pw, ale to pewnie za jakiś czas.
A, jeszcze jedno pytanie - czy ewentualnie masz możliwość oddania karterów do szkiełkowania (w osłonie wodnej)?
Co do szkiełkowania nie znam osobiście nikogo kto by to robił, aczkolwiek jest kilka zakładów u mnie w mieście, więc jest możliwość.
RE: Wykonam remonty silników z czasów PRL/Loncin itp.
Witam mam już silnik po remoncie komar sztywniak biegi w raczce jaki Pan zaleca olej do skrzyni A jaki do silnika i ile tego oleju wlać jeśli nie było by problemu proszę o poradę z góry dziękuję i pozdrawaim
/
Wykonam remonty silników z czasów PRL/Loncin itp.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.