Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar 2351 , kilka pytań
|
Autor |
Wiadomość |
lunar
Nowy

Liczba postów: 9
Imię: Marcin
Skąd: Toruń
Pojazd: Inny
|
Komar 2351 , kilka pytań
cześć
Z 2 kołkami mam tak dobre 15 lat doświadczenia, jeździłem na wielu maszynach w tym ścigacze, obecnie nie mam nic, z braku miejca czasu i kasy. Jedną z pierwszych maszyn był Komar, miałem chyba 2351 lub 2352.
Chciałbym śmigać jakimiś 2 kółkami z silnikiem, wybór padł na Komara.
1. Czym się różnią 2351 i 2351 ?
2. Czy ktoś stosował pełną osłonę na łańcuch ?
3. Jak się sprawują nowe zapłony z allegro ? czyli kompletny zestaw plug and play
4. Czy jest jakaś strona na której są zdjęcia wszystkich kolorów fabrycznych komara? wiem że były niebieskie czerwone zielone żółte, a czy były orginalnie białe ?
5. Jak by komar dostał nowe łożyska gumy i elektrykę - , to jest szansa że będzie w 100% niezawodny?
6. Czy macie problemy z wyciekami oleju ? - to pytanie do osób które robią silnik w stanie 100% fabryczny, cały wypolerowany itd
7. Czy używacie ubranek moto ?  pytanie pół-żartem.
Planuję zrobić nim długą trasę, mam doświadczenie  , szukam maszyny z papierami, do remontu, nieco wątpię bym dostał w dobrym stanie w cenie coś koło 200zł , jestem z Torunia, mogę podjechać, jak by ktoś miał jakieś namiary na komara. Miałem maszyny różne w tym simsona (fajna maszyna) a teraz bym chciał coś made in poland
Lewa w górę
taka maszyna mnie interesuje- silnik jajo, przód na sprężynach
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2012 21:16:40 przez lunar.)
|
|
02-04-2012 21:15:07 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa

Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Komar 2351 , kilka pytań
Ten na focie komar to 2350
1.2351 od 2350 rózniły sie zawieszeniem
a 2351 od 2352 różniły sie silnikiem w 2325 był kwadraciak
2. Nie wiem
3. To zależy jak sie trafi podobno dobre  Ale i tak najlepszy były oryginalny ZMD
4 były bialo niebieskie ale to już komar sztywniak nie pamiętam dokładnie nr modelu
5. zależy jak sie zrobi. W Rometach zawsze lubi sie coś zwalić tak ze pewnosci nie ma choć i są nie zawodne egzemplarze
6. wycieki oleju zdarzają sie jak uszczelka pęknie czy simer puści nic trudnego w naprawie .
7. Róznie
myśle ze pomogłem
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
|
|
02-04-2012 21:29:59 |
|
|
kadetmen
Mechanik

Liczba postów: 1,150
Imię: Michał
Skąd: -
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2351 , kilka pytań
1.Nie rozumiem bo to jest to samo 
3.Lipa cewki padają,kondensator też, lepiej jakiś używany oryginalny.
4.Tu jest troche o tym komarze : http://www.jacomoto.wlasnastrona.com/komar2351.html
5.Nowe łożyska ,gumy i elektryka to nie wszystko i zależy też od silnika i całej reszty, ale możliwe że tak .
7.Nie wiem co to jest .
|
|
02-04-2012 21:34:42 |
|
|
arasszymaras
Mechanik

Liczba postów: 1,689
Imię: Arkadiusz
Skąd: Września
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2351 , kilka pytań
1.Komar 2351 od 2350 różni się zawieszeniem.Mój Komar jak go kupiłem był 2351 ale przerobiłem go na 2350 
2.Nie ja.
3.Najlepsze są oryginalne ZMD.
4.Niestety nie ma takiej strony, ale jest strona gdzie są ciekawe kolory: http://www.fiat125p.pl
5.Jak się zrobi na odpierd*l to będzie źle chodził, ale jak się go zrobi porządnie to będzie może nawet w 100 % niezawodny.
6.Mi trochę kapie, ale właśnie robię remont to wymienię co potrzeba i będzie wszystko ok.
7.Mam w planach kupić czarna kurtke ze skory.
|
|
02-04-2012 21:39:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|