Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pietrowy silnik
Autor Wiadomość
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,495
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #46
RE: Pietrowy silnik

Taki to miał by być zamysł.
Uszczelnienie? Brak. Zwykła prowadnica zaworowa z np Żuka, a czop łączący tłoki był by wykonany z trzona zaworu.
To czego nieuszczelniła by prowadnica mniało by trafić albo do wydechu, albo na przemian do komór korbowych tzn 1 do K2 a 2 do K1 jako doładowanie. Niestety nie wiem czy miało by to sens i dawało aż tyle by się w to bawić.
W innym wypadku będzie tylko jedna szczelina w prowadnicy puszczająca ciśnienie które się przedostało prosto do wydechu. Tyle z teorii. Praktyka dopiero pokaże.


"Ten komar za pomału się porusza"
15-01-2019 20:53:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #47
RE: Pietrowy silnik
Jak zasilisz drugi cylinder? Tak samo ja w tej wsce?
15-01-2019 21:30:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kw112 Offline
Chart passione mea, et vita mea
*


Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
Post: #48
RE: Pietrowy silnik
(15-01-2019 20:53:31)gabriel0 napisał(a):  To czego nieuszczelniła by prowadnica mniało by trafić albo do wydechu, albo na przemian do komór korbowych tzn 1 do K2 a 2 do K1 jako doładowanie. Niestety nie wiem czy miało by to sens i dawało aż tyle by się w to bawić.

Nawet było by to w miarę zdrowe dla silnika, zawsze coś tam by smarowało tą prowadnicę. Uszczelniacz bym odpuścił. Prowadnica będzie wystarczająco szczelna.

(15-01-2019 21:30:17)rafi555 napisał(a):  Jak zasilisz drugi cylinder? Tak samo ja w tej wsce?

Wystarczy zrobić kolektor dolotowy i nie ma problemu.

20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
15-01-2019 22:02:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #49
RE: Pietrowy silnik
No to czyli tak jak miał oryginał. Kiedyś na jakimś forum o tym czytałem i tam ludzie byli pewni że niby z dołu wszystko idzie do góry Big Grin.
15-01-2019 22:15:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,495
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #50
RE: Pietrowy silnik


Zapłon gotów. Spróbuję zaatakować oba moduły z jednej cewki zasilajacej. Jeżeli nie będzie dawał rady, założy się 2 zasilające.


"Ten komar za pomału się porusza"
01-03-2019 15:56:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #51
RE: Pietrowy silnik
I co, dałeś se siana z tym projektem, czy zapału brak?

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
09-12-2021 12:57:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 12:18:25
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 158
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 11:12:18
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 472
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 12:39:24
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 719
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
Wczoraj 08:34:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 135
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
07-05-2025 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10291
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
07-05-2025 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69375
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 436
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 289
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 362
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 314
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 203
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1843
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 184
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 587
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3451

Reklama