Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Motorynki przybywa i to w tą lepsza stronę.
Po wspawaniu tulei stojaka centralnego - najpierw ona, by wszystko się nie rozeszło, pora na wycięcie podnóżków kierowcy i tulei tylnego wahacza. Ją wytoczyłem i rozwierciłem z pręta fi 25 mm.
Potem te nieszczęsne, ob-spawane "miski - bieżnie" sztycy główki ramy.
Wyszło całkiem nieźle
a na koniec - prostowanko, krzywych rurek bagażnika
cdn ...
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
29-11-2018 16:05:58 |
|
5 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:5 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
klodian2002 (11-29-2018), Odrestaurator (11-29-2018), skinder (11-29-2018), Szatek (11-29-2018), Wodnik (11-29-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
30-11-2018 14:28:48 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
Stou (11-30-2018), Szatek (11-30-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Do samej regeneracji???
Załóżmy, ze lagi masz już w nowym chromie, widelec pomalowany, stare tuleje wywalone, umyte rury widelca od wewnątrz z resztek starego smaru i brudu. Przeszlifowane miejsca pod nowe tuleje.
Kolejna sprawa to rozmiar lag - ich fi 23 lub 25 mm.
Znając wymiary potrzebujesz;
a. 2 tuleje bez kołnierza
b. 2 tuleje z kołnierzem
c. sprężyny lag 19 lub 20 cm, w zależności od typu Pony
d. osłony gumowe, przeciw-pyłowe
e. smar łożyskowy, miedziany i silikon spray.
Z niezbędnych narzędzi - rozwiertak nastawny 22-24 mm, lub 24-26 mm
Co do tego sklepu - nie wiem, nie kupuje tam.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
02-12-2018 23:22:13 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
03-12-2018 11:20:57 |
|
1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post.
Szatek (12-03-2018)
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Współczesna replika.
Powiem szczerze, nie do końca jestem pewien, że własnie taki montowano fabrycznie.
Kilka lat temu, gdy remontowałem swojego 750, też szukałem takiego paska. W końcu udało mi się kupić taki jak ten, ale najprawdopodobniej pochodził od roweru TRAPER, czy jakoś tak z bagażnikiem blaszanym
Kupiłem wtedy 5 szt takich pasków, 3 wykorzystałem, a 2 sprzedałem, w tym 1 sprzedałem Mateuszowi - Nova Motors. Jak się potem okazało, kupił go na wzór i teraz je sprzedaje. Notabene, ten na zdjęciu kupiony jest od niego
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
03-12-2018 13:50:06 |
|
|
gregorian2008
Technik
Liczba postów: 967
Imię: Grzegorz
Skąd: Tylmanowa
Pojazd: Romet Pony
|
|
03-12-2018 16:34:10 |
|
1 osoba postawiła piwo gregorian2008 za ten post:1 osoba postawiła piwo gregorian2008 za ten post.
joozek (12-03-2018)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|