Remont 019 dla Marcina
|
Autor |
Wiadomość |
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
25-09-2018 00:38:10 |
|
1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post:1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post.
marcin1479 (09-25-2018)
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
27-09-2018 19:13:06 |
|
1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post:1 osoba postawiła piwo JGNZM za ten post.
marcin1479 (09-27-2018)
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
27-09-2018 20:53:34 |
|
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Remont 019 dla Marcina
Wypraszam sobie małolata. Zarówno ja jak i Marcin. Stosuję tuleję, bo jej bardziej ufam m.in. ze względu na brak generowanego hałasu. Nie obchodzi mnie, czy kiedyś była tańsza czy nie, była to była i być będzie w moich silnikach. Przy odpowiednim pasowaniu nie ma prawa nic się stać. Była tańsza powiadasz? Co z tego, skoro proces produkcyjny z wykorzystaniem tulei w wale znacznie się wydłuża i komplikuje. Wbicie tulei, nawiercenie jej, rozwiercenie pod wymiar (sworznie jak i tuleje były klasyfikowane tak samo jak tłoki; na odpowiednie wymiary). Wy próbujecie zrobić z 023/019 cudne silnik ale to tylko zmodyfikowane delikatnie silniki z DKW. Nie sądzę, żeby w fabryce oszczędzano kilkanaście złotych na łożysku korbowodu, bo równie dobrze mogli oszczędzić na innych elementach typu skrzynia biegów czy automat zmiany biegów lub zapłon.
Tuleja tu będzie, chyba, że Marcin zdecyduje się na łożysko jednak. Ja mimo wszystko preferuję tuleję. Na tym chciałbym zakończyć tą dyskusję, bo pomału zaczyna się tu robić lekki off-top.
Romet Charteł bogiem mym
Romet Traper nałogiem mym
CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik
|
|
27-09-2018 22:54:43 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|