Chart LC RoberTa
|
Autor |
Wiadomość |
robert2006p
Nowy

Liczba postów: 49
Imię: Robert
Skąd: KRAKÓW
Pojazd: Inny
|
|
22-09-2018 16:41:25 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Chart RobeRta
Poliamid bardzo dobry wybór, tak jak piszesz odporny na ścieranie, wytrzymały a jeśli już coś ma walnąć to będzie pełnił rolę zabezpieczenia. Bardzo dobre podejście. Ogólnie robota pierwsza klasa sądząc po zdjęciach, te spawanie pewnie trochę ten dekiel zwichrowalo, ale nie ma to znaczenia bo to pewnie jakieś sprzęgło kłowe tam zastosujesz, to drobne odchyłki osiowości są dopuszczalne.
Przypomniał mi się pomysł, którego nie zrealizowałem, bo sprzedałem swojego Charta. Widzę, że zaplecze sprzętowe masz fajne a i robota Ci ubywa szybko, nie myślałeś nad sprzęgłem hydraulicznym w Charcie? Przypatrz się dobrze, jest to stosunkowo łatwe do wykonania, fajny bajer.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
25-09-2018 22:16:28 |
|
|
robert2006p
Nowy

Liczba postów: 49
Imię: Robert
Skąd: KRAKÓW
Pojazd: Inny
|
RE: Chart RobeRta
Lagoon co do sprzegła to nie wykluczone to jest ale chciałbym to robić etapowo żeby nie wpakować się w mnóstwo przeróbek bez wcześniejszego odpalenia oraz zestrojenia silnika no i oczywiście testów jak to wszystko zklaruję to zaliczymy hamownię tak dla czystej ciekawości 
Więc po silniku zrobię trochę wizualki lakierowanie boczków i zbiornika prawdopodobnie na biała prełę do tego chciałbym wrzucić obrtomierz oraz czujnik temperatury żeby nie usmarzyć silniką.
Właśnie rozmawiałem z chlopaczkiem może ogarne całe magneto z cewkomodułem oraz regulatorem
Squish ustawiłem na 1.2 a Athena zaleca 0.9 mam nadzieję ze silnik bedzie pracował lepiej bardziej miekko z wiekszym momentem na niższych obrotach ale o tym sie przekonamy niebawem czy to dobra droga napewno straci na mocy maksymalnej a wiadomo moc rośnie razem z obrotami .
|
|
25-09-2018 22:32:32 |
|
|
stqc
Moderator
Liczba postów: 3,747
Imię: Maciek
Skąd: Mikołajki NMR
Pojazd: Romet Chart
|
|
26-09-2018 21:22:34 |
|
|
robert2006p
Nowy

Liczba postów: 49
Imię: Robert
Skąd: KRAKÓW
Pojazd: Inny
|
|
28-09-2018 19:51:17 |
|
|
robert2006p
Nowy

Liczba postów: 49
Imię: Robert
Skąd: KRAKÓW
Pojazd: Inny
|
RE: Chart RobeRta
(28-09-2018 22:00:02)kaziq napisał(a): I jaki teraz masz patent na wstawienie piasty zgodnie ze sztuką? Byłbyś skłonny wykonać mi taką przeróbkę zapłonu?
Zgodnie ze sztuka tzn jak w fabryce na lini produkcyjnej ?no chyba sie aż tak dokładnie się nie da
Ale spróbuję to wszystko pasownie na tokarce dopasować ponieważ one były też toczone na etapie produkcji więc powierzchnie i osie otworów a także płaszczyzny powinno się udać zachowć.
Nie mam zamiaru tego wyważać bo to kolo derbi jest duzo mniejsze niz w charcie wiec i sily a tagze wibracje powinny być mniejsze.
Bałbym się komuś takie przeróbki robić bo cięzko wziąć odpowiedzialność za taką robotę ale służe pomocą w razie ww .A co konkretnie chciałeś przerobić?
|
|
28-09-2018 22:36:53 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|