Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Chart - Problem z filtrem powietrza
|
Autor |
Wiadomość |
DumDum
Uczeń

Liczba postów: 123
Imię: DD
Skąd: Mogilno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Chart - Problem z filtrem powietrza
(23-09-2018 20:09:08)Simon napisał(a): Dysza główna jest 90, rozumiem że powinienem dać mniejszą, gdyż obecnie dostaje za dużo paliwa ?
Na jakiej podstawie je się dobiera? Nie chciał bym teraz w ciemno kupować 10szt żeby dobrać odpowiednią.
Czy zmieniając główną, tą od wolnych obrotów też powinienem zmienić ?
No tak, przy tym filtrze wskazana byłaby mniejsza.
Niestety dysze dobierasz metodą prób i błędów. Dlatego regulacje w serwisach potrafią sporo kosztować.
Dla właściwej regulacji powinieneś dobrać wszystkie dysze itp. pod swój sprzęt.
Na takim prostym obrazku masz zaznaczone jaka część gaźnika działa w poszczególnych położeniach przepustnicy.
|
|
23-09-2018 23:37:48 |
|
|
Simon
Ogarnięty Chartcore
Liczba postów: 1,454
Imię: Szymon
Skąd: Ożarów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart - Problem z filtrem powietrza
Dałem gąbkowy filtr w airboxa, i normalnie się już wkręca na obroty, aczkolwiek dalej pluje mi benzyną w filtr powietrza.
I nie mam pomysłu co z tym zrobić, gdyż na dyszy 75, śruby od regulacji są wkręcone prawie na maxa, ale ma problem przy zmianie biegów z schodzeniem z obrotów.
Przez jakieś 3-4 sek cały czas trzyma wysokie po wciśnięciu sprzęgła.
Zmiany na iglicy nie dają rezultatów.
Dałem więc dyszę 83, jest lepiej, ale wciąż mniej więcej 1-2sek trzyma wysokie obroty przy zmianie biegów.
Na dyszy 90 poprawnie działa, z tym że muszę mocno wykręcić śrubę od powietrza, i od wolnych obrotów.
Ale najlepsze jest to że, nie ważna jaka dysza, z pod pokrywy filtra powietrza kapie paliwo.
Pływak odbija w porządku, paliwo w wężyku stoi poprawnie.

Mój Romet Chart 70ccm
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
|
|
12-10-2018 13:48:17 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|