Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
silnik s38 komar muli
|
Autor |
Wiadomość |
Kielon
Nowy
Liczba postów: 8
Imię: Szymon
Skąd: morąg
Pojazd: Romet Komar
|
silnik s38 komar muli
Witam!
Mam komara 2351 z 78r. Komarek przeszedł generalny remont i pokazały się następujące problemy:
1. Silnik s38 po remoncie na zimnym chodzi bardzo ładnie, wkręca się i ma siłę żeby jechać. Po rozgrzaniu kiedy dodamy gazu muli (buczy) traci siłę i gaśnie. Po odpaleniu dalej muli. Jak ostygnie wszystko ładnie, złapię temperaturę i sytuacja się powtarza. Części zamówione z gmoto. Myślałem, że to wina gaźnika więc kupiłem oryginalny. Na oryginale nawet nie zapalił.
2. Na przednim amortyzatorze jest ogromny luz. Dziadek mówił, że to wina tulei. Te co są teraz musieliśmy toczyć sami bo nigdzie nie można tego kupić.
Pozdrawiam!
|
|
31-08-2018 16:16:00 |
|
|
Ychu
Nowy
Liczba postów: 61
Imię: Krzysztof
Skąd: Wejherowo
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: silnik s38 komar muli
Ja mam podobnie w silniku jawy 50 , z tym że bez remontu - tak jak kupiłem tak jest. Chociaż mój ogar jedzie na ciepłym , ale na postoju słabo trzyma wolne i ciężko pali na ciepłym. Nawet wczoraj jak jechałem to coś strzeliło jak by pierścień pękł
Tak jak wyżej - może tłok puchnąć. Ja w przypadku remontu u siebie będę szukał oryginalnego cylindra pod szlif i do tego jakiś lepszy tłok , najlepiej też oryginał.
Tobie również bym polecał szukać oryginalnego cylindra i tłoka , bo współczesna produkcja jest różna.
Jeszcze tak zapytam - lejesz więcej oleju na dotarcie? Jaki olej lejesz?
|
|
31-08-2018 18:43:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|