Pony 301 by Remix
|
Autor |
Wiadomość |
remix301
motorynkowiec
Liczba postów: 335
Imię: Remek
Skąd: OPOLE LUBELSKIE
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Pony 301 by Remix
To to wstawiam zdjęcie :
Cylinder już spakowany czeka do wysyłki.
Mam już zamówione części:
oponę na tył do motorynki
łożyska do kół
łańcuch favorit( niestety 110 ogniw trzeba będzie skrócić)
zębatka tył i zabezpieczenie
uszczelkę pod cylinder
dysze do gaźnika(będzie rozwiercana)
i jeszcze lampę nowego typu
żarówkę i jeszcze jakoś uszczelkę
Jeszcze trzeba by wymienić automat i parę pierdółek.
A ostatnio jeszcze zerwał mi się gwint na śrubce która trzyma ten zmieniacz biegów i go wkleiłem na klej.
Pozdrawiam Remek
Notatka od Dawdzio, 01-07-2018 00:57:22
Poprawiłem link do zdjęcia. Jeśli możesz to staraj się wstawiać zdjęcia pomiędzy [img] a [/img].
|
--------------------------------------------------------------------------
IG-https://www.instagram.com/remix301/ - wbijać tam więcej nowości!!!
|
|
01-07-2018 00:18:31 |
|
|
seler1500
Kątówka robi bzzz
Liczba postów: 1,968
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Pony 301 by Remix
Ha, tu Cię mam.
Jeśli podłączysz żarówkę bezpośrednio do cewek świetlnych (za stacyjką), przy przełączaniu świateł krótkie/długie, w momencie, gdy żadne z włókien żarówki nie jest podłączone, napięcie na tylnej żarówce, a co za tym idzie - prąd i moc - szybują w górę. Mimo tego, że to tylko moment, jak dobrze wiemy, kilkukrotne "przewatowanie" żarówki nie służy jej trwałości. Cały myk w tym, że podłączając ją w wyżej opisany sposób, wraz z odłączeniem włókna przedniej żarówki odłączamy i tylną (na moment), przez co nie jest ona narażona na zbyt wysokie napięcie zasilania, a co za tym idzie, rośnie jej trwałość.
Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
|
|
02-07-2018 01:10:20 |
|
2 użytkowników postawiło piwo seler1500 za ten post:2 użytkowników postawiło piwo seler1500 za ten post.
bzzxc (07-11-2018), Dawdzio (07-02-2018)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|