Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Cieknące paliwo
|
Autor |
Wiadomość |
charper
detyfusan

Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Cieknące paliwo
Żeby zapalił, przepustnica nie może całkiem zatykać gardziel i. Może to tutaj jest problem. Ewentualnie masz nieszczelny silnik.
Notatka od Dawdzio, 27-06-2018 23:44:31
Proszę mi wybaczyć, że ja, durny moderator, raczę Szanownemu Panu zwrócić uwagę, ale czy Łaskawy Pan mógłby, ewentualnie, z łaski swojej, zwracać minimalnie, praktycznie tylko ciut większą uwagę na to, co Wielmożny Pan wpisuje? Ja wiem, że nasze nędzne forum jest niczym dla Wielkiego Pana i doceniam Pańskie poświęcenie dla nas, ale proszę zauważyć, że Pańskie posty z literówkami w specjalistycznych słowach są bezwartościowe dla kogoś, kto takie słowo pierwszy raz widzi na oczy. A sam jestem za słabo douczony, żeby wiedzieć czymże jest ta gardziela lub gdzie może być nieszczelny silnik (czyżby dziura w karterze?).
Jeszcze raz błagam o wybaczenie, że raczyłem zwrócić uwagę Szanownemu Panu.
|
|
|
27-06-2018 22:22:08 |
|
|
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,631
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Cieknące paliwo
Spokojnie. Po prostu kolega Charper "minimalizuje marnotrawienie swojego wolnego czasu" pisząc wiadomości czytelne tylko dla tych, którzy wiedzą o co chodzi. Zabiegany jest. Buduje domy dla bezdomnych, przeprowadza staruszki przez jezdnię, a mimo to znajduje zawsze chwilę, żeby zajrzeć na forum. Trzeba go zrozumieć.
Chodzi o to, że przepustnica nie może być maksymalnie opuszczona, musi być podniesiona śrubą od regulacji wolnych obrotów (ta na klucz 7). Na początek lepiej wkręcić ją zbyt mocno (ustawić zbyt duże obroty) niż za słabo.
Pisząc nieszczelny silnik miał pewnie na myśli to, że gdzieś może łapać lewe powietrze. Może to występować pomimo dobrej kompresji, np. przez wysunięty simmerring lub nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem (warto tam spojrzeć, bo te gaźniki często wyginały się w miejscu styku z cylindrem).
Iglica powinna być ustawiona na środkowe nacięcie.
Kiedy ostatnio bawiłem się tym gaźnikiem miałem ten sam problem. Wydaje mi się, że ten gaźnik ma tuż pod gardzielą jakieś ujście nadmiaru paliwa (nie mam żadnego pod ręką, żeby sprawdzić). Jeśli masz pewność, że wszystkie kanały w gaźniku są czyste to... nie wiem. Może spróbuj bez filtra powietrza? Jak masz ustawioną śrubę od mieszanki paliwo - powietrze?
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
27-06-2018 23:34:14 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|