Znaleziska złomowe
|
Autor |
Wiadomość |
kdudka
Uczeń
Liczba postów: 320
Imię: Kris
Skąd: Mysłowice
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Znaleziska złomowe
Bo działa mechanizm różnicowy (dzięki niemu nie niszczymy opon przy skręcaniu gdy jedna opona ma do przebycia mniejszą drogę niż druga), standard w mechanice podwórkowej przy szlifowaniu rantów na tarczach. Niestety nie wiem jak przy tej "technice" można zrobić większy otwór centrujący felgi, jest za mały to jej nie założy i plan szlag trafił Kolega nie dodał że przy systemie ASR i tym podobnych trzeba go bezwzględnie wyłączyć.
ASR powoduje przyhamowanie koła wpadającego w poślizg. Czyli przy próbie kręcenia jednym kołem w górze a drugim stojącym w miejscu, system przyhamuje koło w powietrzu i pociągnie te drugie. Jak się łatwo domyślić auto pier***nie z lewarka i koniec zabawy. Polecam dodanie notki w wypowiedzi Dawdzio bo ktoś sobie przeczyta jego wpis a będzie mieć auto z "wypasem" i będzie problem...
Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2018 00:34:40 przez kdudka.)
|
|
25-06-2018 00:27:55 |
|
|
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,609
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Znaleziska złomowe
Wystarczy dać podkładki pod śruby. W takim przypadku nie działa aż tak duża siła jak zwykle, więc wystarczy, że gwint "złapie". Podejrzewam, że śruby będą wystarczająco długie, żeby gwint trzymał, a koło było wystarczająco odsunięte.
Z systemami zbytnio zapoznany nie jestem, bo po prostu nimi gardzę
Brałem je pod uwagę, stąd zapis, że patent jest epokowy. Zresztą porady poradami, ale myśleć podczas pracy też trzeba.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-06-2018 01:27:40 przez Dawdzio.)
|
|
25-06-2018 01:21:42 |
|
|
Odrestaurator
Majster
Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
|
RE: Znaleziska złomowe
Ehh, typowe. W dodatku z tego co widzę jedynie co aluminiowe w tych kołach (albo ze znalu?) to piasty. Ile to ja się musiałem naprosić i nanegocjować z tymi złomiarzami już. U mnie stoją na złomie jeden ogar 200 i kadet bez tylnego koła, już ze dwa lata chyba i co pytam o nie (stały klient ) to słyszę "yy to zarezerwowane, nie na sprzedaż" - a niech sobie gniją
Chociaż w zasadzie wartościowe graty z tego to tłumiki, lagi, kiera z osrpzetem, lampa, obudowa licznika, obie pokrywy + bak i koła (są ładne z tego co widzę), ewentualnie amortyzatory, a reszta raczej złom, mało kto kupuje ramy bez papierów w dodatku do tych większych motocykli.
Mój Simson
YT: POLMOZBYT
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2018 12:34:52 przez Odrestaurator.)
|
|
27-06-2018 12:32:16 |
|
|
Motorowerzystka
Mekanik xD
Liczba postów: 2,110
Imię: Ania
Skąd: Dzikie Mazury
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Znaleziska złomowe
Odrestaurator napisał(a):Chociaż w zasadzie wartościowe graty z tego to tłumiki, lagi, kiera z osprzetem, lampa, obudowa licznika, obie pokrywy + bak i koła (są ładne z tego co widzę), ewentualnie amortyzatory, a reszta raczej złom, mało kto kupuje ramy bez papierów w dodatku do tych większych motocykli.
No o te tłumiki to mi chodziło, bak to nie koniecznie bo już bez korka i do tego łatany, taki kleks cyny na samym wierzchu A pokrywa schowka była tylko jedna. I jeszcze głupio się pytał co mi z samej ramy bez kół A może mam koła i mi nie potrzebne... Argh, paszoł won.
|
|
27-06-2018 15:13:22 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 20 gości
|
|