Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Cylinder
Aż do samego ożebrowania nie wycinaj, bo znacznie osłabisz tuleję-to pierwsza sprawa. Druga sprawa, takie wycięcie znacznie utrudnia wykonanie szlifu i honowania, ponieważ często kamienie honownicze mają mniejszą długość niż te wycięcie i po prostu wpadaja w nie, tym samym uniemożliwiając operację. Ja zawsze wycinam na jakieś 5 mm, do tego na boki poszerzam, ale pod pewnym kątem. To znacznie ułatwia prowadzenie narzędzia i zmniejsza ryzyko uszkodzenia tulei.
Tutaj przykład jak to wykonałem:
Jeśli chodzi o poszerzanie tłoka to tak samo, poszerzyć można, ale w granicach zdrowego rozsądku-kwestia wytrzymałościowa, druga kwestia to nóżka tłoka musi zasłaniać okno ssące podczas suwu i okno wydechowe w GMP z zapasem co najmniej 2 mm na stronę, czyli jak ono ma 30 mm szerokości to nóżka tłoka musi mieć 34 mm-to tak bezpiecznie.
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
18-05-2018 21:02:01 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Lagoon za ten post.
Bartosz. (05-25-2018), rafi555 (05-18-2018)
|
rafi555
Zawodowiec
Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
|
24-05-2018 23:27:58 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
|
26-05-2018 01:28:52 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|