Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Zapłony cdi do 223
Autor Wiadomość
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #1
Zapłony cdi do 223
Cześć.
Jest możliwość produkcji 'seryjnych' cdi do silnika 223, tyle, że na kole magnesowym. Moc zestawu cewek 50-60W, możliwość montażu akumulatora, lub klasycznie. Zestaw P&P, jedynie delikatny lifting instalacji elektrycznej. Cena zestawu z resztą elektryki potrzebnej do montażu w granicach 340-380zł. Póki co zbieram chętnych. Odzew czy to na PW czy to w temacie.
Pozdro.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
12-01-2018 21:25:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post.
Reklama
skinder Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 196
Imię: Michał
Skąd: Toruń
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Zapłony cdi do 223
Bez darcia karterów i pokrywy ?
12-01-2018 21:27:42
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Zapłony cdi do 223
Napisałem, że P&P, bez żadnej ingerencji w przeróbki czegokolwiek w silniku.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
12-01-2018 21:30:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
skinder Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 196
Imię: Michał
Skąd: Toruń
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Zapłony cdi do 223
To w takim razie, myślę, że byłbym chętny na zestaw, pod warunkiem że wykonanie będzie z jajeczkiem, nie jakiś drut Smile
12-01-2018 23:52:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Zapłony cdi do 223
Korpus magneta. W piątek przychodzą do mnie magnesy, jutro będzie trzpień do magneta. Całe magneto będzie oscylowało w wagdze poniżej 400g, więc lżejsze niż oryginalny wirnik.
PS. Szukam jakiejś osoby, która będzie w stanie przetestować dla mnie pierwszy zapłon. Shy
PS2. Wiem, że syf na stole. Big Grin


"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
18-01-2018 03:05:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Online
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,612
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #6
RE: Zapłony cdi do 223
O ile moja zaraza łaskawie odpali (wróciłem do Jikova i to był błąd) to chętnie bym potestował, ale nie stać mnie na zakup Tongue

Co do wagi to zastanawia mnie czy przypadkiem zmniejszenie jej nie zaszkodzi działaniu całości? Koło zamachowe (a taką rolę spełnia w motorowerze magneto) jest magazynem, buforem energii kinetycznej. Coś jak akumulator w aucie (chociaż bardziej jak kondensator w prostowniku Big Grin ). Szczególnie, że dwusuw na wolnych obrotach nie chodzi równo, więc czy przy zbytnim obniżeniu masy koła zamachowego nie będzie dochodzić do zatrzymywania się silnika lub przerw? Do tego np. w 126p mniejsza waga koła zamachowego to lepsze przyśpieszenie (mniej do rozkręcenia, ), ale i spalanie wtedy wzrasta (bo szybciej się rozpędza, ale brakuje rozpędzonej masy, która podtrzymuje działanie).
Moje rozwarzania są z chłopskiego rozumu, niepodparte żadnymi badaniami.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2018 00:27:49 przez Dawdzio.)
19-01-2018 00:20:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krystian276 Offline
Prezes FS-Garage
*


Liczba postów: 368
Imię: Krystian
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Kadet
Post: #7
RE: Zapłony cdi do 223
Masa się zmniejsza ale zwiększa się promień masy wirującej, nie powinno być gorzej Tongue

Każdy kiedyś zaciągnął się z baku :F
"Legends never die, they become a part of you"
19-01-2018 01:39:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Zapłony cdi do 223

Dodam tylko jedno zdjęcie, ponieważ reszta czeka na modyfikację. Koło magnesowe jak najbardziej jest pasujące, ale muszę prawidłowo rozmieścić magnesy.
Pomyliłem się również co do wagi samego magneta. Nie będzie przekraczało ono 260g a może być nawet i mniej. Nie musi to wiele zmieniać w działaniu silnika a na pewno nie pogorszy jego kultury pracy. Wszystko z resztą będzie sprawdzone w praktyce.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
20-01-2018 14:13:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post.
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: Zapłony cdi do 223
A jak ta podstawa jest przymocowana do silnika? Toć z tego co widzę są tam dwa imbusy, a oryginalnie w tym miejscu nie ma gwintu w karterach.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
20-01-2018 15:57:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
NexTPL Offline
Ten co go Jaffka wykiwała
*


Liczba postów: 65
Imię: Aleksander
Skąd: Mojęcice
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Zapłony cdi do 223
(20-01-2018 15:57:16)Quake96 napisał(a):  a oryginalnie w tym miejscu nie ma gwintu w karterach.
Huh

Jak nie, jak jest chyba? Idea
Tak jest mocowany org poprzez 2 kawałki metalu.

Chyba że się grubo mylę, przynajmniej ja tak mam u siebie.
Undecided
20-01-2018 17:34:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Online
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,612
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #11
RE: Zapłony cdi do 223
Bo myślicie o innych. Podejrzewam, że imbusy bliżej wału trzymają wszystko w jednym kawałku, a te dalej będą służyły do mocowania całości.

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
20-01-2018 19:42:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
NexTPL Offline
Ten co go Jaffka wykiwała
*


Liczba postów: 65
Imię: Aleksander
Skąd: Mojęcice
Pojazd: Inny
Post: #12
RE: Zapłony cdi do 223
Faktycznie :/ tych nie zauważyłem, dołączam się do pytania.
20-01-2018 20:44:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #13
RE: Zapłony cdi do 223
Po mojemu to te wewnątrz trzymają stator a te z zewnątrz impulsator, ale mogę się mylić.
20-01-2018 22:11:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: Zapłony cdi do 223
Faktycznie, dałem Wam zagadkę.
Ampulki po wewnętrznej statora trzymają stator z podstawą, a te zewnętrzne będą trzymały całość w karterze, ale na zdjęciu są tylko wkręcone śruby w karter.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
20-01-2018 23:30:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo plusminus za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Mój komarek 2352w z węgrz...
Ostatni post: Kacperek
Dzisiaj 15:52:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 139
problem z przerzutką w ze...
Ostatni post: Kacperek
Dzisiaj 13:45:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 191
Moja dolpima ps290
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:16:31
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 89
Wigry 2 1976 - Remont woj...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 00:40:15
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1502
Finanse forum
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 19:59:18
» Odpowiedzi: 94
» Wyświetleń: 26860
Z jakiego motocykla jest ...
Ostatni post: Michał
Wczoraj 13:55:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 84
Bkrukl i motorynia m3
Ostatni post: Debesta
10-12-2024 21:08:50
» Odpowiedzi: 75
» Wyświetleń: 20506
Rejestracja na zabytek py...
Ostatni post: Jogurt
10-12-2024 19:20:46
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 184
Dzień dobry
Ostatni post: schabowy07
10-12-2024 17:14:52
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 214
Kupię części Romet 50 t1 ...
Ostatni post: demoneps
10-12-2024 15:58:25
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Kupię silnik 019 , 023
Ostatni post: demoneps
10-12-2024 15:55:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 369
Romet 2350 komar
Ostatni post: Martinez718@wp.pl
09-12-2024 22:14:21
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 225
Części silnik 025
Ostatni post: zmd-52
08-12-2024 19:07:45
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 182
Traper i rama Uniwersal z...
Ostatni post: pawka54@gmail.com
07-12-2024 23:51:51
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 1668
Witam, cześć.
Ostatni post: Debesta
06-12-2024 11:25:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 281

Reklama