Ocena wątku:
- 7 głosów - 4.57 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
Autor |
Wiadomość |
Manius
Uczeń
Liczba postów: 173
Imię: Mateusz
Skąd: Augustow
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
|
|
10-01-2018 22:29:03 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
(10-01-2018 22:27:03)Simpepsi97 napisał(a): Te kalamitki na wahaczu były stosowane fabrycznie w jakimś modelu czy taki pomysł ?
Stosowano w modelu 2330 i pierwszych 2350, gdzieś tak do 1972 roku, no może i 73
[/quote]
witam czy sprężyny teleskopów przód w ogarku 200 muszą być trochę spiłowane tak na płasko ?
[/quote]
Szliwowano w modelach z laga fi 23, ale tam gdzie nie bylo szpilko-ślimaków, dotyczy to głównie nieco cienszych sprężyn. W modelach z laga fi 25 mm, sprężyny nie miały tych spilowan bo byly juz montowane przez wkręcenie w lage - gwint = skok sprężyny i tak samo pod półkę górną. Nie dotyczy to pierwszych modeli T-1.
Rocznikowo - trudno powiedzieć, ok 1983 ... chyba
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-01-2018 23:12:56 przez joozek.)
|
|
10-01-2018 23:04:22 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
17-01-2018 11:15:31 |
|
2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post:2 użytkowników postawiło piwo joozek za ten post.
Blues (01-17-2018), Szatek (01-17-2018)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|