Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
komar sztywniak problem z silnikiem
|
Autor |
Wiadomość |
sampras
Nowy
Liczba postów: 75
Imię: Witold
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Komar
|
RE: komar sztywniak problem z silnikiem
Witam,
gdy chodzi o trzy przewody, tutaj jest podany schemat
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=33577
Dwa czerwone przewody z cewek świetlnych łączymy z jednym czerwonym przewodem idącym w osłonce ze stacyjki w lampie. W tej samej osłonce idzie przewód niebieski, który łączymy z niebieskim z cewki wysokiego napięcia.
Gdy gumowy przepust na przewodzie wysokiego napięcia ma małe dwa otwory na przewody: trzy przewody z iskrownika możemy połączyć z dwoma przewodami ze stacyjki przez izolowane złącza śrubowe znajdujące się przy pokrywie zębatki zdawczej.
Gdy gumowy przepust na przewodzie wysokiego napięcia ma większe dwa otwory na złącza samochodowe 6,3mm : trzy przewody z iskrownika łączymy z dwoma ze stacyjki przez takie złącza samochodowe (widać te złącza dobrze np. na zdjęciach nowych iskrowników będących teraz w sprzedaży).
Na pewno było już wcześniej wiele takich temat na Forum. Warto poszukać.
|
|
08-01-2018 00:19:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|