3 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:3 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post. ananas (11-27-2017), Odrestaurator (11-27-2017), rafi555 (11-27-2017)
Dzisiaj miałem z 3-4 godzinki wolnego to włożyłem na próbę silnik do ramy i dorobiłem około 3/4 instalacji wg mojego schematu, który jest dostępny tutaj: klik
Jak na razie wszystko się zgadza.
Oczywiście wszystko później, jak będę wiedział, że długości kabli są na pewno ok, to włożę je w koszulki
Nie podłączyłem masy do półki i silnika, bo zabrakło mi końcówek z otworem fi 6mm.
Klakson jak na razie na prąd zmienny, nie mam niestety innego. Ciekawi mnie, czy jedna cewka spali żarówkę z tyłu, ale teoretycznie nie, bo wg tego co liczyłem to cewka ma 4,8W, czyli akurat na marginesie błędu.
Wykorzystałem kostki z malucha, oczywiście nie licząc oryginalnych z zapłonu. Mam wciąż problem, gdzie umiejscowić cewkę WN i moduł. Tą drugą rzecz chciałem dać do schowka, ale kable z zapłonu są za krótkie i będzie podwójna robota. A cewkę myślałem, żeby zamontować jakoś pod zbiornik. Przypomnę, że ma tu być cewka od skutera.
Hej, dzisiaj męczyłem się cały dzień z zaplataniem i centrowaniem jednego koła, z takiego powodu, że robiłem to dopiero pierwszy raz za trzecim razem udało mi się prawidłowo zapleść koło i później było z górki. Wycentrowałem tak, że felga nie ma bicia na boki, jedynie delikatne góra-dół.
Kaziq, przez to nie udało mi się tego za bardzo ruszyć, tzn zminimalizowałem to ale i tak występuje. Oby nie było tego czuć mocno podczas jazdy
Dzisiaj działo się dość dużo, a co to zobaczycie poniżej
Przyszły dwie paczki. W jednej z nich była ramka i szkło licznika:
Wszystko w końcu ładnie wygląda. Dzięki szatek za link do sklepu, zdecydowanie lepiej to teraz wygląda.
Moduł miałem już wcześniej, ale dopiero dzisiaj miałem okazję go zamontować i podłączyć. Jest to tak na styk, bo schowek i tak już dociska kable...
Tu już widać całość. Kable w koszulkach obowiązkowo, musiałem stuningować schowek, czyli wyciąć otwory na kable, coś za coś.
Tu widać jak podłączyłem kostki zapłonu.
I dość fajnie dopasowana do ramy cewka zapłonowa, idealnie kształtem pasuje w wspornik zbiornika
Pomału do celu
Tu magia Rometa, widocznie ma jakiś żyroskop, bo bez nóżki centralnej a stoi pionowo
Nie mogłem znaleźć dętek, gdzieś wyparowały...
Tłumik już pomalowany, jak na spray to wyszło całkiem przyzwoicie.
Oczywiście (joozek) tuleje rozwiercone rozwiertakiem nastawnym, lagi chodzą baja
No i filmik na zakończenie, iskra może i słaba ale w pomieszczeniu jest bardzo jasno i telefon też nie jest w stanie tego tak ładnie nagrać.
Romet Charteł bogiem mym
Romet Traper nałogiem mym
CZ 3 5 0 zapiernicza tuż pod Z E R O
W sensie zamyka licznik
29-12-2017 01:20:46
2 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post:2 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post. marcin1479 (12-29-2017), Szatek (12-29-2017)
Śledzę wątek i dość fajnie to wygląda. Też planuję do 019 zapłon z Charta plus dodatkowo jeszcze gaźnik Bing 1/14/208. Tyle tylko że do Motorynki. A co to za cewka, gdzie ją można kupić?
Podoba mi się, ale mam jedno wielkie ALE!!! Tą cewke to może warto pomyśleć i zamocować jakoś na obejme a nie opaske i moduł moduł i jeszcze raz moduł, czemu tu są kable luźno powpinane? nie lepiej zastosować coś takiego http://allegro.pl/zlacze-konektorowe-ele...92048.html
Odpinasz raz przypinasz i masz spokój
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.