Motorynka Dezamet Stella
|
Autor |
Wiadomość |
wojtekr35
TeRrOrYsTa

Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
Motorynka Dezamet Stella
Tak jak obiecałem daje foty mojej motoryny.
Pojazd ma uszkodzone dosłownie wszystkie plastiki, które kiedyś wymienie. W przyszłosciowych planach mam malowanie, ale to po zakupie kompresora. Na zdjęciu nie ma jednego plastiku, zasłaniającego cała elektrykę, mam go, ale przed zdjęciami grzebałem przy niej i już go nie montowałem. Przednia lampa oryginał ZSSR tylko niestety peknięte szkło, chyba montowana fabrycznie. Oryginalne oponki też made in ZSSR w idelanym stanie. Nie wiem tylko czy licznik oryginalny, bo na zdjęciach stelli widywałem różne, ale nie takie. Jeżeli to byłby oryginał i nie był by cofany, co by potwierdzałby stan opon to byłbym posiadaczem poturbowanej, lecz prawie nowej motorynki
Teraz krótko opiszę historię tego pojazdu. Motorynka stała u znajomego w garażu, mieliśmy się nią zająć, jednak zawsze to było przkeładane, wkońcu dostałem ją, abym sa sobie ją zrobił. Motorynka po ustawieniu zapłonu i regulacji gaźnika niechętnie, ale odpaliła. Powodem odstawienia jej w kąt garażu był poważny spadek mocy. Pierwszą usterką jaka przyszła do głowy, była utrata kompresji. Kompresja została zmierzona, nie było źle, ale cylinder i tak poszedł do szlifu. Jakież było ździwienie gdy cylinder świeżo po szlifie nie dodał mocy. W takim stanie motorynka została odłożona i stała sobie ponad rok. Przed tą zimą znowu zająłem sie motorynką, pomimu braku mocy dotarłem ją. W między czasie padł prawie nie używany moduł zapłonowy, dokładnie jakieś 2 tygodnie po wygaśnięciu gwarancji. Ostatnio wpadłem na pomysł, aby sprawdzić wydech. Po oczyszceniu, dokładnie od dzisiejszego poranka cieszę się pełną mocą jaką daje 50cmm pojemności  Pojazd jest zarejestrowany, za jakiś czas powinienienem wiedzieć na kogo, to nie powinno być problemu z przerejestrowaniem na mnie. Po zrobieniu prawka A1 będzie to świetna sprzęt na krótkie wycieczki
A teraz trochę spraw technicznych. Motorynka jest wyposażona w silnik 023 z ulepszeniami, w postaci fabrycznie montowanego zapłonu elektronicznego, jak sie nie mylę 12v. Podobno od nowości był cylinder z gaźnikiem BING 1/14/206.
Trochę sie rozpisałem, ale chciałem ją opisać jak najlepiej.
MZ SM 125 & DT 125 RE
"Wszystko jest dla ludzi, wszystko też może Cię zabić"
http://www.facebook.com/pages/Supermoto-...2273483398
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-03-2012 20:58:44 przez wojtekr35.)
|
|
18-03-2012 20:57:36 |
|
|
papi99
Fachowiec od gaźników:)

Liczba postów: 469
Imię: Kacper
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Pony
|
|
18-03-2012 22:10:05 |
|
|
wojtekr35
TeRrOrYsTa

Liczba postów: 939
Imię: Wojtek
Skąd: Nowa Ruda
Pojazd: Inny
|
|
01-04-2012 19:43:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|