Komar 2330
|
Autor |
Wiadomość |
Adam104100
Pszegryfff
Liczba postów: 165
Imię: Adam
Skąd: Koszalin
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2330
Z tego, co wiem i przeczytałem, takiego tworu jak Komar z kwadratowym silnikiem i osłonami gaźnika nie było.
@joozek, w żadnym wypadku nie poczułem się urażony, a ty nie musisz przepraszać. Swoją wypowiedzią zaciekawiłeś mnie i moja wiedza na temat komarów mocno się poszerzyła dzięki temu. Moja wypowiedź miała na celu zaprzestanie jeszcze nierozpoczętej burzy komentarzy od znaFców z gimnazjum w stylu: ,,na hutę z tym", ,,jak można pakować pieniądze w ulepa'' itp.
W kwestii pojazdu. Trochę niezrozumiały jest dla mnie fakt, dlaczego ktoś wstawił podnóżki własnej konstrukcji z wygiętego pręta. Kolejną rzeczą jest przód. Czemu ktoś wstawił do nowszego modelu stary przód. To jak mieć w nowym samochodzie radio na CD i wymienić na takie na kasety. Jedynym racjonalnym wytłumaczeniem jest możliwość, że pierwszy właściciel miał jakieś znajomości wśród jakiś spawaczy(?), może nawet w fabryce(?) i Komar wyjechał już po tych wszystkich modyfikacjach. Raczej prawdy nigdy nie poznamy, bo sprzedający mieszka 250 km ode mnie i raczej nie powie nic o nim.
|
|
16-10-2017 19:33:09 |
|
1 osoba postawiła piwo Adam104100 za ten post:1 osoba postawiła piwo Adam104100 za ten post.
joozek (10-16-2017)
|
Adam104100
Pszegryfff
Liczba postów: 165
Imię: Adam
Skąd: Koszalin
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2330
Najgłupsza rzecz jaką słyszałem, aby sprzedawać go i kupić ,,oryginalnego". Po pierwsze, podatek. Jeżeli chciałbym sprzedać tego Komara, to muszę czekać pół roku, lub rozliczać się ze skarbówką. Po drugie, czas. Nie mam pieniędzy, a za nim sprzedałbym całość, to byłaby wiosna. Bez sensu. Jakbym stał na światłach, to byś nie poznał, czy rama od 2330 czy 2350, a co dopiero człowiek, który ostatni raz widział Komara na oczy w latach 90. Egzemplarz w przyzwoitym stanie, to min. 1500 zł i też zdekompletowany. Doliczmy do tego transport, dokupienie braków, koszty przerejestrowania, podatek. Wychodzi z 2500 zł najmarniej, a gdzie jakiś remont. Powiem też, że nie ważne jaki egzemplarz i unikat bym miał, to i tak zrobię go po swojemu. Komar, komarowi, który wyjeżdżał z fabryki nierówny, a sam jeszcze bym lekko fabrykę poprawił. Jak tylko kupię prawidłowy zbiornik, to Komar idzie do piaskowania i malowania. Kolor? Wiśniowy z czarnym przodem.
PS. Gdzie kupię naklejki Komar 2? Na motonaklejki nie ma, a te z Allegro jakością nie powalają.
|
|
17-10-2017 17:23:58 |
|
1 osoba postawiła piwo Adam104100 za ten post:1 osoba postawiła piwo Adam104100 za ten post.
Suwmiarka (11-21-2019)
|
rafi555
Zawodowiec
Liczba postów: 2,555
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Komar 2330
Ad.1 Uwierz mi łatwo jest rozpoznać już na początku wiedziałem że coś nie ten teges. Fakt kto nie w temacie się nie dopatrzy.
Ad.2 Komara 2330 jest łatwo zdobyć i w cale nie wyniesie cię to 2500zł ja dostałem swojego w rozliczeniu za usługę (koszt 700zł) tylko silnik i papiery nie oryginalne .
Ad.3 Na moim komarze 2 napis jest malowany zero naklejek.
|
|
17-10-2017 20:55:08 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|