Cinquecento Sporting 1997
|
Autor |
Wiadomość |
Chmielu17
Praktykant
Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
Cinquecento Sporting 1997
Witam.
Jako, że sprzedałem Poloneza, poszukiwałem jakiegoś auta na dojazdy do pracy wybór padł na coś z rodziny Fiata, szczególnie model Cinquecento Sporting. Po paru dniach poszukiwań i telefonów znalazłem Cienkiego w Sierakowie. Rok produkcji 1997, dwa lata temu zrobiona podłoga, reszta w stanie średnim - ogólnie do poprawek.
Z braków, to nie ma felg aluminiowych oraz prawej czerwonej tylnej lampy, tłumik środkowy też już opuścił ten samochód, ryk jest taki jakbym jechał jakąś Hądą.
Co do ceny to zapłaciłem za niego mniej niż jego pojemność silnika, jeszcze poprzedni właściciel zarżnął akumulator i w dniu, którym go zabierałem kupił nowe aku.
Pierwsze co to wywaliłem półkę bagażnika z "pięknymi" głośnikami. Jutro jadę po nowy tłumik środkowy.
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2017 22:55:55 przez Chmielu17.)
|
|
18-10-2017 22:49:54 |
|
|
Chmielu17
Praktykant
Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
|
18-10-2017 23:14:32 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
19-10-2017 01:40:51 |
|
|
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,750
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Cinquecento Sporting 1997
Patrzę "O! Ktoś pokazuje CC Sporting". Potem patrzę, że to Chmielu i już sobie myślę "Pewno poldka albo zastawę sprzedał", wchodzę w temat a tam:
(18-10-2017 22:49:54)Chmielu17 napisał(a): Jako, że sprzedałem Poloneza [...]
Cienias ogólnie spoko, choć ze szprotinga to mu mało zostało Z pewnością powinien być tani w ogólnych naprawach, tylko pytanie jak koszt części typowo "sportingowych", których jak wiadomo w dobrym stanie coraz mniej
(19-10-2017 01:40:51)nie_mientki napisał(a): Czym przejawiała się sportowosc Sortingow?
Zabójcze 1.1 pod maską i trochę wizualnych "bajerów", jak zderzaki w kolorze, alufelgi, czy bardziej "sportowy" lakier
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-10-2017 01:43:53 przez Quake96.)
|
|
19-10-2017 01:43:10 |
|
|
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
19-10-2017 16:24:48 |
|
|
Chmielu17
Praktykant
Liczba postów: 372
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
|
RE: Cinquecento Sporting 1997
(18-10-2017 23:18:28)kamil97 napisał(a): Nie no silnik nie jest aż taki duży. Jeszcze w takim małym ,,szkrabie" to nie spali dużo.
W cyklu mieszanym spalił mi około 6,5 litra benzyny na 100km.
(19-10-2017 01:43:10)Quake96 napisał(a): Cienias ogólnie spoko, choć ze szprotinga to mu mało zostało Z pewnością powinien być tani w ogólnych naprawach, tylko pytanie jak koszt części typowo "sportingowych", których jak wiadomo w dobrym stanie coraz mniej
Tylne lampy Sportinga/SX-a można dostać do 100zł za komplet w dobrym stanie. Nie wiem jak z resztą pewnie przekonam się. Co do Zastavy nie sprzedam, będę robił.
(19-10-2017 20:04:50)Dawdzio napisał(a): Jest ekstra pojemność. Nie sportingi miały silniki góra 900, albo 700 z zabójczymi 30 kóńmi (choć wystarczającymi do jazdy).
Mam tylną półkę i parę innych rupieci, ale nie od Sportinga. Jeśli da się to jakos wysłać to mogę odsprzedać, dwie półki mi zbędne. Ale polecam najpierw spojrzeć na szroty, u mnie jest kilka, jeden nawet Soleil (szyberdach, zderzaki pod kolor).
W sumie u mnie dużo tych paści CC ląduje na szrocie, więc blacharkę i inne graty nie Sportingowe znajdę bez problemu, ale dach z Soleil-a bym chętnie bym przytulił, ale nie do niego tylko do 1100p.
(19-10-2017 20:44:52)skinder napisał(a): Sporting powinien mieć ciut inne przełożenia skrzyni...
Jeszcze ma stabilizator poprzeczny na przedniej osi, reszta co wypisałeś się zgadza. W moim egzemplarzu mam czerwone pasy. Skrzynia biegów jest dosyć krótka i się świetnie sprawdza w mieście, na trasie nie wykorzystałem jej całego potencjału - nie było zbytnio gdzie.
No i mój pierwszy zakup, nowy tłumik środkowy.
https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
|
|
19-10-2017 21:30:53 |
|
|
Simon
Ogarnięty Chartcore
Liczba postów: 1,454
Imię: Szymon
Skąd: Ożarów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Cinquecento Sporting 1997
Sporting, miał zderzaki w kolorze z cieniutkimi listewkami, fotele ala kubełkowe, lampy tylne czerwone, lampy przód z czarnym wnętrzem, białe kierunki przód, silnik tylko 1100, kierownica obszyta skórą, mieszek zmiany biegów obszyty skórą, stabilizator przód, obniżenie -20, licznik z obrotomierzem, pasy czerwone
Mój Romet Chart 70ccm
"Śpieszmy się kochać Motóry polskiej produkcji - Tak szybko odchodzą"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-10-2017 23:23:17 przez Simon.)
|
|
20-10-2017 23:22:38 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|