Romet Pony 301 89r by Skrzat
|
Autor |
Wiadomość |
Skrzat
Nowy
Liczba postów: 2
Imię: Piotr
Skąd: Ryki okolice
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Romet Pony 301 89r by Skrzat
Musiałem edytować. Nie wiem dlaczego, ale nie moge wstawić więcej niż 5 zdjęć na raz?
Schowek w podkładzie przygotowany do malowania:
Teoretycznie powinno się malować podkładem do plastików. Lepka prawie przeźroczysta maź. Dupnie się tym maluje, a jest alternatywa dla tego typu podkładu którą jest szpachlówka natryskowa, więc maluje szpachlą na plastik. Z tym że lepiej nie malować lakierem bezpośrednio na szpachlówkę, ponieważ istnieje pewne prawdopodobieństwo że popęka delikatnie po czasie.
Właśnie dlatego robie tak;
-zwykła szpachla lub z włóknem szklanym jeżeli są duże uszkodzenia (jest pewniejsza)
-zamiast podkładu do plastików szpachlówkę natryskową której dodatkowym plusem jest wyrównanie małych ubytków.
-podkład akrylowy
-lakier akrylowy (opcjonalnie baza i bezbarwny)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2017 22:18:04 przez Skrzat.)
|
|
13-10-2017 22:13:14 |
|
|
Skrzat
Nowy
Liczba postów: 2
Imię: Piotr
Skąd: Ryki okolice
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Romet Pony 301 89r by Skrzat
Pistolet do malowania pamięta pewnie komune. Dysza 1.4. Sprężarka 28litrów.
Jakiś specjalny sprzęt nie jest potrzebny. Za to koniecznie dobry osuszacz żeby wodą nie pluło.
Troche błyskotek.
Wypolerowane śruby nierdzewne do dekli silnika. Niestety na ampuł.
Na płaski śrubokręt już nie produkują z nierdzewki.
Przerobiona śruba (6-ciokątna) nierdzewna na wzór starej od biegów.
Wypolerowane śrubki i nakrętki. Najbardziej czasochłonne zajęcie w tym projekcie. Zwłaszcza że polerowałem każdy brzeg i podkładki, a część śrub była ucinana.
Wypolerowane korpusy.
Bercik masz racje, nie jest to tajemnica.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2017 15:31:30 przez Skrzat.)
|
|
16-11-2017 15:29:15 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|