| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		joozek 
 
 
		
			senior 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 2,411 
Imię: Józek 
Skąd: Lubin 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet T-1 1981 by JGNZM 
			 
			
				..."Właśnie... Tulejka metalowa jak w starym typie lag, nie było tulejek z kołnierzem, tylko te. No i teraz mam problem, bo muszę jakoś rozpiłować stare tulejki i tylko założę nowe te z kołnierzem. Teraz, kiedy wszystko poszło do malowania to nie ma sensu tego wyciągać". 
Tulejka z kołnierzem była, tylko, ze pewnie wyleciała    ta metalowa pelni inną rolę. 
Mam nadzieję, ze malowanie nie będzie proszkowe, bo te tuleje co postanowiłeś zostawić, pójdą z dymem. 
Uważam, ze powinieneś wyciągnąć wszystkie tuleje PCV, właśnie przed malowaniem. 
Chociażby po to, by to wszystko umyć i wyczyścić do sucha. Podczas malowania brud i stary smar może wypłynąć. 
Ostatnia sprawa - tuleje należy rozwiercić osiowo, a nie rozpiłować - pewnie pilnik lub papier ścierny???    
			 
			
			
 
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-08-2017 11:33:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo joozek za ten post:1 osoba postawiła piwo joozek za ten post. 
		Szatek (08-27-2017)
	 | 
 
 
	
		
		Kazek 
 
 
		
			Easy Rider  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 146 
Imię: Kacper 
Skąd: RKR 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet T-1 1981 by JGNZM 
			 
			
			
			
 
"Patrz jak mocno kopci, weź kur*a zapłon lepiej ustaw." 
 
Garage: 
Romet Komar 2350 - mój przewoźnik 
Romet 50 T1 - w remoncie
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 27-08-2017 14:02:45 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		JGNZM 
 
 
		
			Chartełowiec 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 1,247 
Imię: Mikołaj 
Skąd: Wielkopolskie 
Pojazd: Romet Chart 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Romet T-1 1981 by JGNZM 
			 
			
				Cześć! 
W końcu się ruszyłem po łożyska do silnika. Wziąłem 3x SKF z luzem C3 na wał, FAG na wałek sprzęgłowy, PPL na wałek zdawczy. I wiadomo, simeringi jeszcze    
 
Pościągałem stare ze skrzyni i założyłem od razu nowe. 
  
Zaś zająłem się włożeniem łożysk na wał. Palnikiem jak zwykle podgrzewałem, na stronę zapłonu weszło od razu prawie do samego końca, na sprzęgle musiałem lekko papierem 1500 oszlifować czop i podgrzać ciut mocniej łożysko. Po tym zabiegu wskoczyło od razu na swoje miejsce   
 
 
I na sam koniec dnia zająłem się wycinaniem uszczelek. Nigdy nie zakładam uszczelek z zestawów, bo to największy syf jaki jest. Zawsze wycinam z gambitu 0,5mm albo więcej, zależy od silnika. No i tym razem oczywiście też tak zrobiłem. Postarałem się jak potrafiłem i efekt widzicie poniżej    Silnik tradycyjnie będę składał na uszczelce+silikon Dirko. 
Teraz albo piaskowanie albo zostawiam silnik w naturalnym wyglądzie. Muszę to przemyśleć.
  
No i ogólnie to już wszystko z górki teraz   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 01-09-2017 22:59:02 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post:2 użytkowników postawiło piwo JGNZM za ten post. 
		joozek (09-01-2017), Szatek (09-01-2017)
	 | 
 
 
	
		
		Pablo z Garażu 
 
 
		
			Pogromca korozji :D 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 166 
Imię: Paweł 
Skąd: Ok. Krosna [RKR] 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 02-09-2017 00:24:56 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Pablo z Garażu za ten post:1 osoba postawiła piwo Pablo z Garażu za ten post. 
		JGNZM (09-02-2017)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |