| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
	
		
		
		
	
		
		Odrestaurator 
 
 
		
			Majster 
			
			
 
 
			
  
 
			
Liczba postów: 3,256 
Imię: Szymon 
Skąd: Knurów 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Łożyska 
			 
			
				1. Fag, skf, koyo, ppl też chyba dadzą radę, uważaj na podróbki szczególnie skf 
2. Wał dajesz do zamrażalnika aż będzie bardzo zimny, łożysk nagrzewasz ale nie za mocno (Chyba do 130* max) i łożysko po prostu nakładasz na wał bez użycia młotka. Ma po prostu wejść. Nie zapomnij o podkładkach dystansujących, o ile są jakieś w 223 bo nie wiem
 
3. Wszystkie te silniki z tych motorków są proste w konstrukcji, zresztą na internecie masz sporo schematów i filmików, min. nasze forum, a jeśli naprawdę nie czujesz się na siłach to możesz wysłać silnik na remont do jakiegoś sprawdzonego forumowego kolegi, np Charpera czy plusminus
 
4. Temat rzeka    na duże wyszczerbienia nawet silikon nie pomoże. Jak już przylgnie będziesz miał dobre to złóż na uszczelkę i taką czarną maź do uszczelniania silnika, zapomniałem jak się nazywa
			  
			
			
 
Mój Simson 
 
YT: POLMOZBYT
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 11-08-2017 14:42:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		mrfrodo87 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 108 
Imię: Piotrek 
Skąd: Kielce 
Pojazd: Romet Ogar 205 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Łożyska 
			 
			
				1. Dla mnie FAG made in Portugalia 
2. Wszystko składasz metodą ciepło-zimno:  https://www.youtube.com/watch?v=TiVMCmtP9Ss
3. Masz książki 
4. Kup matę klingerytową 0,5mm kosztuje 25 zł, a arkusz starczy na 2 remonty (ja dodatkowo posmarowałem bardzo cieniutko sylikonem +375*C żeby mieć pewność) 
Powodzenia   
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 11-08-2017 15:25:53 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |