Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Mińsk plus na masie
|
Autor |
Wiadomość |
Mixol
Uczeń
Liczba postów: 231
Imię: Mixol
Skąd: okolice Mińsk Maz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
04-08-2017 11:38:48 |
|
|
Robert1
Nowy
Liczba postów: 12
Imię: Robert
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Minsk
|
RE: Mińsk plus na masie
Temat niby był wałkowany, ale mam co do tego wciąż wątpliwości ze względu na na to, że wszyscy profilaktycznie zakładają w motocyklach mostki prostownicze i na nich zmieniają biegunowość (podobno). Z pomiarów multimetrem na prądnicy wynika, że plus jest na masie jednak jest to tak dziwna sytuacja, że chciałbym potwierdzenia osób, którzy mają oryginalne prostowniki. Głównie chodzi o żywotność modułu, ponieważ dla niego zmiana biegunowości będzie niedobra. A poza koleją zastanawia mnie ten montaż mostka prostowniczego chętnie powielany w internecie m.in tutaj. Jak on może działać jak jest montowany niezgodnie z zasadą montażu urządzeń elektrycznych, mianowicie jest on montowany z pominięciem masy własnej mostka i jednego konektora AC. Zajmowane są tylko po jednym konektorze AC i po jednym konektorze +, a powinny być zajęte wszystkie konektory, w ogóle żeby taki mostek ładował musi podawać napięcie wyższe niż 12v w tym przypadku.
Mam obawy, że to wszystko są przeróbki tzw. WC-fachmanów, ponieważ nigdzie nikt nie opisuje zasady na jakiej miałby działać tak połączony mostek.
|
|
04-08-2017 12:45:02 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|