Eksportowy Romet Chart 210
|
Autor |
Wiadomość |
damian94
Uczeń
Liczba postów: 267
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Eksportowy Romet Chart 210
|
|
19-06-2017 11:46:24 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
RE: Eksportowy Romet Chart 210
Na Transoilu dużo ludzi jeździ i jest dobrze, sae 30 musi być bo inaczej tarcze lepi. U mnie też ślizgało, założyłem sprężynę z Charta 70 i fabryczne kartonowe tarcze i po problemie. Te korkowe to badziew, nawet w serii się kiepsko sprawują.
Co do sprzęgła to niejaki Leśnik na innym forum kiedyś robił wkładki do sprzęgła z drewna (!), tylko że w jawce, i dobrze się to sprawowało, nie pamiętam już jaki gatunek, ale nie może być ani zbyt miękkie i chłonne ani zbyt twarde. Czyli buk, grab, sosna raczej odpadają, ktoś się odważy pocudować w Charcie?
Już nie chcę żadnych pilarek
Witam!
Zrobię dobrze cylindrom. Zainteresowany?Pisz PW!
https://www.facebook.com/porting.studio/
|
|
25-06-2017 02:06:47 |
|
|
Marwerick
Mechanik
Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
|
RE: Eksportowy Romet Chart 210
(25-06-2017 02:06:47)Lagoon napisał(a): Na Transoilu dużo ludzi jeździ i jest dobrze, sae 30 musi być bo inaczej tarcze lepi. U mnie też ślizgało, założyłem sprężynę z Charta 70 i fabryczne kartonowe tarcze i po problemie. Te korkowe to badziew, nawet w serii się kiepsko sprawują.
Co do sprzęgła to niejaki Leśnik na innym forum kiedyś robił wkładki do sprzęgła z drewna (!), tylko że w jawce, i dobrze się to sprawowało, nie pamiętam już jaki gatunek, ale nie może być ani zbyt miękkie i chłonne ani zbyt twarde. Czyli buk, grab, sosna raczej odpadają, ktoś się odważy pocudować w Charcie?
a propo drewna w tarczach to u nas na forum już był temat ruszany
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=37835
a ja teraz obecnie jeżdzę na motul transoil w simosnie o sprawuję się doskonale nie ciągnie sprzęgło i biegi elegancko wchodzą
|
|
25-06-2017 02:12:41 |
|
|
Lagoon
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 575
Imię: Michał
Skąd: Płock
Pojazd: Inny
|
|
25-06-2017 19:41:24 |
|
|
damian94
Uczeń
Liczba postów: 267
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Eksportowy Romet Chart 210
Now guess, who's back.
Nawet nie wiem od czego zacząć bo trochę się pozmieniało no ale przygody też były nie powiem
Chart wygląda w tej chwili tak:
I wydaje mi się że udało się z niego zrobić fajny "lekki motocykl" lol. Tarcza, silnik 70 itepe czyli przeróbki już znane na forum ale z innym podejściem? Chyba dobre określenie.
Ogółem, co się pozmieniało względem serii?
- hamulec tarczowy z przodu
- tylne amorki od GN125 - większy skok i regulacja z taką samą długością amortyzatora
- silnik 70cc
- instalacja 12v
- lampa H4 wesem - po tym jak drugi raz pospawało oryginalną oprawkę to wsadziłem to bo już parę lat walało się po kartonie
- przełożenia 15/41 - 50 odczuła już zmianę zębatki tylnej, za to 70 zbiera się lepiej od 50 na aktualnych przełożeniach.
Kończę także składać drugi silnik i ten mam nadzieję będzie się dobrze spisywał bo motor prawie 100% ZMD. Odstępstwa od normy to korbowód Jasil oraz tłok ZT-Tuning (chyba Barikit jeszcze).
P.S. jak zmienić nazwę tematu?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-05-2024 22:08:23 przez damian94.)
|
|
26-05-2024 22:01:09 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|