Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
Autor |
Wiadomość |
Supryk
Technik
Liczba postów: 642
Imię: Krzysiek
Skąd: Włocławek
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(07-06-2017 14:34:49)hohowski napisał(a): (07-06-2017 10:50:03)Supryk napisał(a): Bardz mnie to interesuje, rowniez posiadam oryginalna 70 chartowska po drobnych ulepszeniach
Ja sam bym tego nie zrob, zlec bym to jakiemus warsztatowi ale fajnie by bylo miec 4 bieg
Jak sprawuje się ten silnik w porównaniu do oryginału 50 ccm?
(07-06-2017 14:25:33)damian94 napisał(a): Oryginalnie był Bing 1/14/208 z dyszą 70.
Czyli taki sam jak do 50 ccm? Przepraszam ale nie bardzo orientuję się w tych symbolach.
Odpowiem za jakis czas jak wroci z generalnego remontu i to sprawdze
Glowica jest zupelnie inna niz w 50
Moj bedzie mial powiekszone pluki i odblokowany kanal wydechowy bo oryginalnie jest przysloniety
I u mnie poleci gaznik od sima
W garażu:
Chart 210 89
Simson s51 C 86
Były:
Simson SR 50 87 - :'(
Ogar 205 89 - :'(
Jakiś Komar - :'(
Jakaś Motorynka - :'(
Romet 2375 - :'(
Ogar 205 89 - ukradli - :'(
Ogar 205 89 - byl... - :'(
|
|
08-06-2017 00:42:01 |
|
|
hohowski
Nowy
Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(08-06-2017 00:05:12)Gomulsky napisał(a): [quote='hohowski' pid='325222' dateline='1399186066']
Teraz was zaskoczę troszkę, tylko nie traktujcie mnie jako szaleńca ale mam w głowie wymyślony silnik 2T skonstruowany do pracy na czystej benzynie ze smarowaniem wału pompą olejową jak w 4T, musi to być silnik pracujący na wtrysku (ale to już jest wdrożone) i musi być wyposażony w kompresor jak to robi się w 4T np. u mercedesa, ale nie będzie miał zaworów i rozrządu. Może kiedyś coś takiego zbuduję ale to jeszcze daleka przyszłość.
Odkopie ten lekki offtop.
Nie wiem, czy ktoś już o tym pisał, bo nie przeglądałem całego tematu, ale coś takiego widziałem już u siebie na uczelni. Znaczy się coś co miało być w założeniu silnikiem 2T wykorzystującym korpus silnika 4T, jednakże póki co osoby siedzące nad tym wynalazkiem utknęły na tym jak skutecznie wymusić przepływ przez silnik w momencie startu, bo potem to już mały problem
Nad tym samym myślałem, dziwna sprawa że ktoś na uczelni miał taki sam pomysł. Ja myślałem o jakiejś pompkę elektrycznej ale ten pomysł całkowicie rozpatruję w kwestiach teoretycznych.
(08-06-2017 01:14:55)damian94 napisał(a): Czyżby to Twój silnik był u Wojtali?
Kto to Wojtala czy chodzi o hamownię?
Sprawdziłem kto to Wojtala nie byłem u niego nigdy ale kiedyś rozmawiałem telefonicznie. Chyba jemu chciałem zlecić wykonanie wału ale rozmowy trwały długo a prace stały w miejscu. Zrobił mi go Tomek z Frezmotu jak się nie mylę. Polecam tego człowieka.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2017 09:11:11 przez hohowski.)
|
|
08-06-2017 08:21:07 |
|
|
JGNZM
Chartełowiec
Liczba postów: 1,247
Imię: Mikołaj
Skąd: Wielkopolskie
Pojazd: Romet Chart
|
|
08-06-2017 09:21:58 |
|
|
Marwerick
Mechanik
Liczba postów: 1,866
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
|
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
|
|
08-06-2017 22:44:52 |
|
2 użytkowników postawiło piwo Marwerick za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Marwerick za ten post.
rafi555 (06-08-2017), Stachu.G (06-09-2017)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|