| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| Supryk   Technik
 
  
 
   Liczba postów: 642
 Imię: Krzysiek
 Skąd: Włocławek
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				 (07-06-2017 14:34:49)hohowski napisał(a):   (07-06-2017 10:50:03)Supryk napisał(a):  Bardz mnie to interesuje, rowniez posiadam oryginalna 70 chartowska po drobnych ulepszeniach
 Ja sam bym tego nie zrob, zlec bym to jakiemus warsztatowi ale fajnie by bylo miec 4 bieg
 Jak sprawuje się ten silnik w porównaniu do oryginału 50 ccm?
 
 
  (07-06-2017 14:25:33)damian94 napisał(a):  Oryginalnie był Bing 1/14/208 z dyszą 70. Czyli taki sam jak do 50 ccm? Przepraszam ale nie bardzo orientuję się w tych symbolach.
 
Odpowiem za jakis czas jak wroci z generalnego remontu i to sprawdze
 
Glowica jest zupelnie inna niz w 50 
 
Moj bedzie mial powiekszone pluki i odblokowany kanal wydechowy bo oryginalnie jest przysloniety
 
I u mnie poleci gaznik od sima
			 W garażu:
 Chart 210 89
 Simson s51 C 86
 Były:
 Simson SR 50 87 -  :'(
 Ogar 205 89 -  :'(
 Jakiś Komar -  :'(
 Jakaś Motorynka -  :'(
 Romet 2375 -  :'(
 Ogar 205 89 - ukradli -  :'(
 Ogar 205 89 - byl... -  :'(
 |  |  
	| 08-06-2017 00:42:01 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| hohowski   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 1
 Imię: Jacek
 Skąd: Końskie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				 (08-06-2017 00:05:12)Gomulsky napisał(a):  [quote='hohowski' pid='325222' dateline='1399186066']Teraz was zaskoczę troszkę, tylko nie traktujcie mnie jako szaleńca ale mam w głowie wymyślony silnik 2T skonstruowany do pracy na czystej benzynie ze smarowaniem wału pompą olejową jak w 4T, musi to być silnik pracujący na wtrysku (ale to już jest wdrożone) i musi być wyposażony w kompresor jak to robi się w 4T np. u mercedesa, ale nie będzie miał zaworów i rozrządu. Może kiedyś coś takiego zbuduję ale to jeszcze daleka przyszłość.
 
Odkopie ten lekki offtop. 
Nie wiem, czy ktoś już o tym pisał, bo nie przeglądałem całego tematu, ale coś takiego widziałem już u siebie na uczelni. Znaczy się coś co miało być w założeniu silnikiem 2T wykorzystującym korpus silnika 4T, jednakże póki co osoby siedzące nad tym wynalazkiem utknęły na tym jak skutecznie wymusić przepływ przez silnik w momencie startu, bo potem to już mały problem    
Nad tym samym myślałem, dziwna sprawa że ktoś na uczelni miał taki sam pomysł. Ja myślałem o jakiejś pompkę elektrycznej ale ten pomysł całkowicie rozpatruję w kwestiach teoretycznych.
 
  (08-06-2017 01:14:55)damian94 napisał(a):  Czyżby to Twój silnik był u Wojtali?  
Kto to Wojtala czy chodzi o hamownię?
 
 
Sprawdziłem kto to Wojtala nie byłem u niego nigdy ale kiedyś rozmawiałem telefonicznie. Chyba jemu chciałem zlecić wykonanie wału ale rozmowy trwały długo a prace stały w miejscu. Zrobił mi go Tomek  z Frezmotu jak się nie mylę. Polecam tego człowieka. 
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2017 09:11:11 przez hohowski.)
 |  |  
	| 08-06-2017 08:21:07 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| Marwerick   Mechanik
 
  
 
   Liczba postów: 1,866
 Imię: Zbigniew
 Skąd: rumia (GWE)
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 |  |  
	| 08-06-2017 22:44:52 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 2 użytkowników postawiło piwo Marwerick za ten post:2 użytkowników postawiło piwo Marwerick za ten post. rafi555 (06-08-2017), Stachu.G (06-09-2017)
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |