Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[50-T-1] Komar 2370 z silnikiem 023
|
Autor |
Wiadomość |
komarinho
długodystansowiec
Liczba postów: 552
Imię: Paweł
Skąd: Sanok/Kraków
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
10-04-2017 08:41:02 |
|
|
Rafku
Drucidruci tu
Liczba postów: 1,821
Imię: Rafał
Skąd: Bartoszyce
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Komar 2370 z silnikiem 023
(10-04-2017 14:56:50)MonikaiMarek napisał(a): O którym przetłoczeniu mówisz?
Tak jak napisałem - przednia część błotnika
(10-04-2017 14:56:50)MonikaiMarek napisał(a): Były modele produkowane seryjnie z silnkiem 023, to była modyfikacja ponieważ 019 był bardzo awaryjny. Skąd pewność że fabryka nie dała 023? Czy w karcie pojazdu znajdę jakieś informacje na ten temat?
No oczywiście, że były modele z silnikiem z 023... zaczynając od 2375, poprzez Kadeta, 2352W, Pony na Ogarze 205 kończąc
Oryginalność i wyjątkowość 50T1 to właśnie ten 019, który ma tą niechlubną opinię, której jak na razie swoją drogą nie mogę potwierdzić, bo mój romet od początku sezonu ani razu nie klęknął, z biegami nie dzieje się nic złego, czego nie mogę napisać o tym bezawaryjnym superanckim 023...
Pony 50-M2 '82
Ogar 200 '88
50T1 '80
Komar 2351 '79
Mini ścigacz 50cc
Bemi Cross 110cc
Bashan ATV 150cc
|
|
10-04-2017 19:57:37 |
|
|
Szatek
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3
Liczba postów: 741
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2370 z silnikiem 023
|
|
12-04-2017 09:10:12 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|