Projekt Motorynka M2 matching numbers
|
Autor |
Wiadomość |
gregorian2008
Technik
Liczba postów: 967
Imię: Grzegorz
Skąd: Tylmanowa
Pojazd: Romet Pony
|
|
18-01-2017 21:34:47 |
|
|
regan
Nowy
Liczba postów: 14
Imię: Rafał
Skąd: Olkusz
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Projekt Motorynka M2 matching numbers
W międzyczasie kupiłem też ramę idealną do innego projektu,pompkę felgi,puszkę pomarańczową,fajki metalowe prl,kliny na wał platynki,podkładki do skrzyni,filc,błotnik do 2350,opony nowe stomil teżdo Komara.
Wszystko prl większość rzeczy nowych.
Gażnik na zdjęciu to chinol chyba jedyna rzecz oczywiście nowy szrot
Narzędziówki jedna 70 zł ale do naprawy-delikatnej,a druga idealna 160.
Mam jeszcze pytanie kupiłem nowy gażnik prl z odrzutu,ma krzywą prowadnicę iglicy.Kto mi to może fachowo naprawić ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-01-2017 14:18:42 przez regan.)
|
|
22-01-2017 14:04:44 |
|
1 osoba postawiła piwo regan za ten post:1 osoba postawiła piwo regan za ten post.
Szatek (01-22-2017)
|
regan
Nowy
Liczba postów: 14
Imię: Rafał
Skąd: Olkusz
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Projekt Motorynka M2 matching numbers
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2017 18:03:34 przez regan.)
|
|
12-04-2017 17:04:02 |
|
2 użytkowników postawiło piwo regan za ten post:2 użytkowników postawiło piwo regan za ten post.
joozek (04-13-2017), Szatek (04-12-2017)
|
regan
Nowy
Liczba postów: 14
Imię: Rafał
Skąd: Olkusz
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Projekt Motorynka M2 matching numbers
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2017 18:26:35 przez regan.)
|
|
12-04-2017 18:05:22 |
|
2 użytkowników postawiło piwo regan za ten post:2 użytkowników postawiło piwo regan za ten post.
Dziadek (04-12-2017), Szatek (04-12-2017)
|
AliveC4T
Jawowiec
Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
|
RE: Projekt Motorynka M2 matching numbers
Łańcuch może leżeć na karterze z dwóch powodów:
- W sytuacji kiedy łańcuch leży na karterze w poziomie, na części zakrywającej wałek startera wystarczy go napiąć napinaczami przy tylnym kole, jeśli zabraknie regulacji to trzeba go skrócić.
- W sytuacji kiedy łańcuch leży na karterze w pionie, to znaczy dotyka kartera albo podstawy zmieniacza biegów który jest jednocześnie deklem zębatki zdawczej, trzeba sprawdzić zębatkę zdawczą oraz tulejke która znajduje się na wałku za zębatką zdawczą.
Były dwa rodzaje tulejek, krótsze i dłuższe, oraz dwa rodzaje zębatek zdawczych, szersze i węższe. Do szerokiej zębatki dajemy krótką tulejkę, a do wąskiej zębatki długą tulejkę. Jeśli do szerokiej zębatki damy długą tulejkę, to łańcuch wyciera dekiel zębatki i będzie tak wycierał aż wytrze na wylot, bo jest za bardzo wysunięty za zewnątrz silnika. Jeśli do wąskiej zębatki damy krótką tulejkę to łańcuch będzie wycierał gniazdo uszczelniacza od zewnątrz, jak i sam uszczelniacz bo będzie bliżej środka silnika. Trzeba pamiętać że zawsze do szerokiej krótką, do wąskiej długą, szerokość zębatki zdawczej kompensujemy długością tulejki.
Co do tłumika, może on nie ma być idealnie poziomo? Jeśli masz kolanko nowej produkcji to to jest jego wina. Jak to kiedyś powiedział Kanilox: "nowemu kolanku źle z oczu patrzy" . Jeśli wciąż masz stare to porównaj je z tym nowym, zobaczysz jaka jest różnica.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2017 01:44:03 przez AliveC4T.)
|
|
13-04-2017 01:39:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|