Witam!
Sprzedam Ogara 205.
Stan ogólny, naprawy, wymiany:
Posiada dokumenty tj:
-Stary dowód
-Tablica
-Zachowana ciągłość umów (nie zdążyłem go zarejestrować na siebie)
-Nr ramy zgodne z tymi w papierach
Nieaktualne ubezpieczenie (wygasło w połowie września)
O samym motorku:
Rozpocząłem w nim remont. Nie został on niestety skończony.
Gaźnik, zapłon wyregulowane. Odpala bez większego problemu. O jego problemach napiszę poniżej.
Wymienione części od silnika na nowe:
-Automat zmiany biegów
-Cała skrzynia biegów nowa (jest w na tyle dobrym stanie, że można tak o niej mówić)
-Gaźnik (silnik jest na orginalnym, ale tamten też mogę dołożyć)
-Wał korbowy
-Łożyska, Simmeringi
-Uszczelki, linka sprzęgła, licznika
-Zębatka, podkładki, świeca, śruby (w tym ta od automatu), tuleje gumowo-metalowe, segery i cała masa innych części
-Łańcuch Favorit
Wady, czyli co trzeba zrobić, aby doprowadzić go do ładu:
Do zrobienia ze spraw czysto technicznych:
-Zmiana karterów- o co mianowicie chodzi? Obecne są zbyt skatowane- wyrobiony gwint od linki sprzęgła, wykruszenie przy zderzaku od rozrusznika, są nie do pary, rozkładane młotkiem i śrubokrętem, nieszczelne. Z tego względu należy je wymienić. Dodaję parę karterów w bdb stanie, całych, bez uszkodzeń dyskfalifikujących je do dalszej eksploatacji. Stan karterów uniemożliwił mi regulację sprzęgła i biegów, stąd nie za bardzo jest jak się przejechać. Nie wiem co mną kierowało, żeby składać silnik na takich karterach. Został kupiony o wiele wcześniej jak motorek (zależało mi wyłącznie na dokumentach do niego)
-Gwint cylindra- nie jest całkiem wyjechany, ale jest lekko uszkodzony (Tutaj również dodaję zestaw, aby dokonać wymiany, czyli dodatkowy cylinder wraz z tłokiem i pierścionkami po pierwszym szlifie, nie był honowany)
-Rama- poza oczywistym wyglądem lakieru- do roboty jest miejsce na podnóżki polepione przez jakiegoś wioskowego spawacza.
-Instalacja elektryczna- Posiadam ją, jest założona i cała, ale z tego względu na to, że nie miałem czasu go doskładać- nie daję sobie ręki uciąć co do jej stanu.
-Prawdopodobnie hamulce- w kołach które dodatkowo dodaję od Ogara 200 nie są złe, ale te zamontowane w motorku nie są zbyt skuteczne.
Dodatkowo dodaję zawieszenie, kompletne koła (z dobrym chromem, od ogara 200- razem z zębatką, oponami itp.), dwie pary błotników, dodatkowe zawieszenie przód, kierownicę w idealnym chromie, bagażniki i parę innych części. Nie są one zamontowane w Romecie, dodaję je w pakiecie (stąd na zdjęciach nie wygląda tak szałowo).
Podsumowując:
Romet jest w gruncie rzeczy kompletny, posiada pełną dokumentację, części które do niego dodaję pozwalają na dokończenie remontu (jedyny wkład finansowy potrzebny do jego skompletowania to kwestia tylnej lampy- założona jest od ogara 200).
Po remoncie (a raczej w jego trakcie, bo nie został on skończony) Romet nie zrobił ani kilometra. Przechowywany był w garażu, silnik zalany jest świeżym olejem.
Powód dla którego sprzedaję?
Świeżo kupiony maluszek do remontu+szkoła=całkowity brak czasu na motorowery, a co za tym idzie dokończenie remontu.
Informacje dodatkowe, czyli cena, ew. wymiana:
Nie sprzedaję na części, dla zdecydowanego postaram się dorzucić jeszcze parę części.
Cena jaka mnie interesuje to 500zł- jest dość rozsądna biorąc pod uwagę to co zawiera zestaw który sprzedaję.
Ewentualna wymiana dotyczyłaby: Rometa Czajki, Dodatki do maluszka: Fotele IG lub Bimarco B, Telewizor płaskoekranowy, do powieszenia na ścianie (w zależności od wielkości z dopłatą lub bez). Nie interesuje mnie wymiana na inny motorower- nie chcę zbankrutować na ubezpieczeniu
Kontakt:
Przede wszystkim mailowy: ugakugabuga@gmail.com
Podam na nim nr telefonu, będę wysyłał dodatkowe zdjęcia (i filmy- praca silnika), mogę stworzyć całkowitą listę części (posiadam jeszcze jakieś linki w historii na allegro, więc od razu będzie widać ceny przedmiotów). Chętnie odpowiem na wszelkie pytania