Ogar 205 czy GB street 50
|
Autor |
Wiadomość |
mariu1101
Nowy
Liczba postów: 17
Imię: Mariusz
Skąd: Bolesławiec
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Ogar 205 czy GB street 50
Witam
Mam pytanie , a mianowicie planuje coś kupić i zastanawiam się nad dwoma motorami : Romet Ogar 205 i Yamasaki GB Street 50 . Te dwa , ponieważ nie mam dużego budżetu a te one są w przyzwoitych cenach . Motorem bede śmigał dużo więcej po polnych drogach z powodu braku prawa jazdy , ale normalnie go zarejestruje . Nie chodzi mi również o jakieś wariacje z cylindrami , tuningiem czy dużym v-maxem , ale chodzi głównie o AWARYJNOŚĆ , spalanie , "wytrwałość elementów motoru ":D czy jaki jest stopień ilości elektryki w obu pojazdach. Proszę mi nie pisać żebym kupił sobie crossa , bo najlepszy w terenie albo jakiś inny motor np. Simson (bo w tej cenie kupie jakiegoś zdechlaka w którego bd musiał włożyć kosmiczne pieniądze ), albo Jawke (gdyż miałem ostatnio pół roku jawke i nie mam z nią dobrych wspomnień)
Z góry Dziękuje
Jawka pali , jawka jedzie , jawka nigdy nie zawiedzie
|
|
26-12-2016 21:19:04 |
|
|
Tajson
Nowy
Liczba postów: 6
Imię: Power
Skąd: KSD
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Ogar 205 czy GB street 50
|
|
26-12-2016 22:15:29 |
|
|
kacperszkudlarek
Dobro obywatela, celem partii!
Liczba postów: 1,015
Imię: Tak
Skąd: Tak
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 205 czy GB street 50
Jak byś kupował pół roku wcześniej motor to byś tylko 100zł dołożył do 1000zł , to bym ci sprzedał simsona całego zrobionego (silnik po remoncie, cały pomalowany). Wracając do tematu kupuj ogara 205, GB street 50 koleś w we wsi miał i co ani to mocy nie miało, porażającej prędkości nie było i na dodatek cały czas się psuło. Ogara 205 sam miałem, byś u mnie dał 250zł i byś miał tylko do malowania ,bo lakier był nie za ciekawy. Ale co moc była, dwa biegi nie wystarczały do mocy, kop był (silnik 023),a do igiełek nie należał ten ogar. Teraz kupiłem ogara i co, miał być po remoncie i był tylko że co: 1.wał luzy i to dużo,2.cylinder brak gwinta na wydech i na śrubę wydech do cylindra przykręcony,3.każdy inny simmering,4.Łożyska same wylatują z gniazd,5. brak tulejki dystansowej od zębatki zdawczej,6.wyłamany tłok. Jak chcesz kupić ogara 205 to patrz na każdy zakątek silnika po możesz trafić jakieś zwłoki .
|
|
27-12-2016 00:53:00 |
|
|
kacperszkudlarek
Dobro obywatela, celem partii!
Liczba postów: 1,015
Imię: Tak
Skąd: Tak
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 205 czy GB street 50
|
|
27-12-2016 13:39:07 |
|
|
kacperszkudlarek
Dobro obywatela, celem partii!
Liczba postów: 1,015
Imię: Tak
Skąd: Tak
Pojazd: Inny
|
RE: Ogar 205 czy GB street 50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2016 15:36:09 przez kacperszkudlarek.)
|
|
27-12-2016 15:29:20 |
|
|
Pompuś
Unregistered
|
RE: Ogar 205 czy GB street 50
Odpowiedź jest prosta. Chcesz go używać w jakiś sposób, kupuj coś współczesnego. Części jakości fabrycznej (czyli słabej, ale fabrycznej) są dostępne w każdym sklepie za rogiem. Poza tym romet to wiekowy motorek, inna technologia, trzeba sporo zainwestować żeby mieć pewność, że zawsze rano odpali, choć i wtedy to nie jest na 100% pewne. Moje zdanie - Romet: spoko sprzęcik do przepalenia w weekendy, czy nawet na dłuższe trasy, ale do jazdy na codzień zdecydowanie chinolek. Sam to przerabiałem
Pozdrawiam
|
|
27-12-2016 18:24:01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|