2350-kompletowanie
|
Autor |
Wiadomość |
bimber
Uczeń
Liczba postów: 251
Imię: andrzej
Skąd: podlasie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
21-12-2016 00:33:11 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: 2350-kompletowanie
Jesteś pewien, że to rocznik 1974?
Oczywiście, to jest 2350, ale wygląda mi na rocznik 1972, 73, a może i 71, choć tego modelu z tego rocznika nie widziałem.
Tylny wahacz taki jak w 2330. Lampa przednia PCV, ale z dużym licznikiem, jakie oznaczenie silnika ???. Posiada podnóżki, więc nie był to silnik na pedały, ale patrząc na tuning właściciela wszystko wchodzi w rachubę
Malowanie oryginał.
Ustal dobrze rocznik - i do dzieła - przywracania do żywych Warto
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
|
|
21-12-2016 00:46:49 |
|
|
bimber
Uczeń
Liczba postów: 251
Imię: andrzej
Skąd: podlasie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
21-12-2016 14:38:44 |
|
|
bimber
Uczeń
Liczba postów: 251
Imię: andrzej
Skąd: podlasie
Pojazd: Romet 50-T-1
|
|
23-12-2016 22:37:53 |
|
|
joozek
senior
Liczba postów: 2,410
Imię: Józek
Skąd: Lubin
Pojazd: Inny
|
RE: 2350-kompletowanie
Koło które kupiłeś nie jest od tego modelu, pochodzi od 50-T-1 ew od modelu 2350-2
- inny profil i szerokość obręczy.
Kranik który masz przy zbiorniku jest jak najbardziej prawidłowy; SW-9, Komar-owski, a nie Romet-owski
Występowały własnie w tych i starszych modelach do pierwszej polowy 1973 roku.
Ten kranik co kupiłeś jest nieprawidłowy.
Aha, stopka centralna krzywa - jeśli będziesz chciał ją prostować to tylko na gorąco - palnik gazowy.
Wyrobiony też ma sworzeń do mocowania i pewnie otwory - powinny być fi 10 mm, zresztą ktoś coś już tam modzil.
Denerwować się, to tracić własne zdrowie z powodu cudzej głupoty
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2016 00:26:03 przez joozek.)
|
|
24-12-2016 00:22:40 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|