| 
		
	 
		
			| 
					Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 31-10-2016 15:45:13 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| nie_mientki   Pomocny użytkownik
 
 
   Liczba postów: 6,376
 Imię: Michał
 Skąd: Puławy
 Pojazd: Romet 50-T-1
 
 |  |  
	| 31-10-2016 16:12:53 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| hohowski   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 1
 Imię: Jacek
 Skąd: Końskie
 Pojazd: Romet Chart
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 |  |  
	| 05-11-2016 15:58:09 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif) 1 osoba postawiła piwo hohowski za ten post:1 osoba postawiła piwo hohowski za ten post. JGNZM (11-05-2016)
 |  
	
		| Quake96   Pyr pyr, wrum, wrum :D
 
   
 
   Liczba postów: 2,790
 Imię: Piotr
 Skąd: Bydgoszcz
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień 
 
				Tak z ciekawości zapytam, jakie tutaj są "przelotowe" obroty i prędkość? Takie, które faktycznie nadają się do dłuższej jazdy bez obawy, że silnik wypluje ową korbę za kilka set/tysięcy kilometrów?
			 - Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
 - Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
 
 "Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
 Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
 |  |  
	| 05-11-2016 17:42:49 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |