Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
|
Autor |
Wiadomość |
XeardonLordeX
Od grata, po śliczny klasyk.
Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
Witam chce wam przedstawić coś prostego do zrealizowania, tylko trzeba mieć troszke funduszy na to.
Kupujemy spawaka do simsona najlepiej z oryginalnym dławikiem od simsona:
http://www.jackmotors.pl/old-timer/tlumi...aign-id=19
Ucinamy w miejscu zakończenia łuku kolanka, tak żeby sie pozbyć kolanka do simsona, mamy już dyfuzor z wydechem, no to teraz trzeba to przyspawać do kolanka od Ogar 200/jawa 50, jeśli przyspawiecie to kolejną rzeczą jeśli nie chcecie robić wielce przeróbek z silnikiem to jest danie lepszego cylindra, 60ccm, słysząłem opinie na tematy tych zwykłych rozszerzanych lecz jednak ja mam coś tutaj z górnej półki:
http://www.jackmotors.pl/old-timer/cylin...aign-id=19
Piszą tam że są ogromne osiągi no ale przykro mi, moc waszego moplika to około 5KM na zębatce 12z, i dyszy 70 w gaźniku, zwykle te dysze zalewały i to dość często, ale z tym cylindrem superancko zasuwa.
Uwagi:
-przy odcinaniu kolanka przystosowanego do simsona trzeba uważać gdzie tniesz, ale jeśli dobrze natniesz to zysk mocy będzie dawać dużo frajdy
-nie mozesz mieć korbowodu co ma więcej niz 20 lat, taki musisz wymienić najlepiej na nowy wzmacniany taki zwykły tuningowy
-jeśli będziesz startować z ponad 3,5 tys obrotów to łatwo zajedziesz sprzęgło
-nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie niedogodnienia, a to jest do wykonania nawet dla amatora
-pamiętaj, lepiej coś zostawić w oryginale i nie tuningować, zamiast tuningu tylko odrestaurować i wyczyścić ale to już zależy od tego kto co i jaki efekt woli mieć
Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
|
|
23-10-2016 22:20:26 |
|
|
XeardonLordeX
Od grata, po śliczny klasyk.
Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
Tak, pierwsze 100km docierania (robia to po swojemu) a potem sama przyjemnośc z jazdy c:, ale założyłem oryginalny tłumik i cylinder bonie chce psuć wyglądu i oszczędze na paliwku, dysza spowrotem 68
jak zepsuje mi sie do końca cylinder to załóże ten 60ccm lepszy i wydech od simsonka podrasowany ale inny niz tutaj jest, bo chce żeby super wyglądało i były dobre osiągi
Notatka od Semmao, 23-10-2016 23:45:39
Punkciki za wulgaryzmy.
|
Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-10-2016 23:36:57 przez XeardonLordeX.)
|
|
23-10-2016 23:33:49 |
|
|
NeoN
Nowy
Liczba postów: 14
Imię: NeoN
Skąd: Błędów
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
|
|
24-10-2016 13:41:52 |
|
|
XeardonLordeX
Od grata, po śliczny klasyk.
Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
No też sie kala, a zkąd ja takiego spawaka wytrzasne i cylinder 60/4 oraz wgl rozszerzany gaziol????
Notatka od nie_mientki, 25-10-2016 10:12:22
Ostatni raz zwracam uwagę, przyłóż się trochę do stylistyki wypowiedzi.
|
Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
|
|
24-10-2016 23:36:05 |
|
|
XeardonLordeX
Od grata, po śliczny klasyk.
Liczba postów: 143
Imię: Klaudiusz
Skąd: Knurów
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
Cylinder właśnie mam wyszukany lepszy od tych zwykłych pseudo 60, bo on według sprawdzenia przeze mnie jego poj wyszło poważne 60ccm i dzięku temu że jest przerobiony wgl, zyskuje to ze dostaje większą ilość mieszanki powietrznej według tego jak on jest opisany to właśnie ma większy dosył powietrza, i dzięki temu lepiej chodzi, pali też ciutke wiecej, wyjdzie wam niecałe 0.5L na 100km bez zatrzymywania sie od razu po odpaleniu jak siądziecie i jedziecie
Pyrk, pyrk, pyrk,
juz jade, andrzej nie denerwuj sie,
Pyrk, pyrk, pyrk...
|
|
25-10-2016 23:13:35 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|