| 
		
	 
		
		 Ocena wątku: 
			
				0 głosów - 0 średnio12345 
		
			| 
					ogar 200 remont silnika
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| barmil   Nowy
 
  
 
   Liczba postów: 27
 Imię: Bartek
 Skąd: Chełmno
 Pojazd: Romet Ogar 200
 
 | 
			| RE: ogar 200 remont silnika 
 
				 (02-10-2016 14:57:18)Rafku napisał(a):  No ale jak zregenerować wypracowany materiał? Przynajmniej samemu to ja nie mam pojęcia jak chcesz to zrobić 
W zasadzie to żadna filozofia o ile automat nie jest ekstremalnie wyrobiony. 
Rozbierasz automat na części pierwsze, czyścisz dokładnie i oceniasz stopień wyrobienia poszczególnych części. Oś zapadki jeśli ma wyczuwalny luz, można zaklepać na kowadle. Wyrobione zęby automatu, jeśli są wyrobione możemy pilnikiem pogłębić rowki. Przed złożeniem sprawdzamy spasowanie poszczególnych elementów, często zdarza się że automat jest pogięty, więc można podjąć próbę wyprostowania, żeby wszystko idealnie do siebie pasowało. Automat musi pracować bez żadnego przycinania. Na koniec po założeniu segera sprawdzamy luz, jeżeli jest, dajemy podkładkę pod seger. 
Oczywiście można wymieniać, ale nowe automaty chyba bardzo ciężko dostać, a używane to jak loteria ( albo się trafi, albo nie)
			 |  |  
	| 02-10-2016 17:04:04 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| AliveC4T   Jawowiec
 
  
 
   Liczba postów: 222
 Imię: Piotr
 Skąd: Gliwice
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: ogar 200 remont silnika 
 
				 (02-10-2016 17:04:04)barmil napisał(a):   (02-10-2016 14:57:18)Rafku napisał(a):  No ale jak zregenerować wypracowany materiał? Przynajmniej samemu to ja nie mam pojęcia jak chcesz to zrobićW zasadzie to żadna filozofia o ile automat nie jest ekstremalnie wyrobiony. Rozbierasz automat na części pierwsze, czyścisz dokładnie i oceniasz stopień wyrobienia poszczególnych części. Oś zapadki jeśli ma wyczuwalny luz, można zaklepać na kowadle. Wyrobione zęby automatu, jeśli są wyrobione możemy pilnikiem pogłębić rowki. Przed złożeniem sprawdzamy spasowanie poszczególnych elementów, często zdarza się że automat jest pogięty, więc można podjąć próbę wyprostowania, żeby wszystko idealnie do siebie pasowało. Automat musi pracować bez żadnego przycinania. Na koniec po założeniu segera sprawdzamy luz, jeżeli jest, dajemy podkładkę pod seger.
 Oczywiście można wymieniać, ale nowe automaty chyba bardzo ciężko dostać, a używane to jak loteria ( albo się trafi, albo nie)
 
To nie jest poprawnie zrobiona regeneracja tylko jakieś badziewie. Poprawną regenrację wypracowanego materiału przeprowadza się poprzez napawanie. To chyba logiczne że to czego nam ubyło podczas eksploatacji trzeba odbudować podczas regeneracji, a nie rzeźbić pilnikiem albo zaklepywać.
			 |  |  
	| 02-10-2016 18:04:34 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:
 
 
 | 
 
 
 
 
 |